🍀Gecenin Kıyameti🍀

102 14 10
                                    

O gece , artık herşey canıma tak etmişti. Babam olacak o adi şerefsiz yüzünden çocukluğumu hatırlamak istemiyordum. Babam nasıl biri mi? O hayatınızda göreceğiniz en kötü babamın ta kendisi! Kumar oynar, içki içer ve yasa dışı bir sürü iş... Kumarda kaybettiği her oyunda annemi hem sinirden hem de ona para vermediği için döverdi. Ben her gece korkarak uyurdum. Babam bir süre sonra annemi dövmeyi bırakıp kafayı bana sarmıştı. Artık beni dövüyordu ve bu yaklaşık sekiz yaşımdan beri devam etti. Abim beni her seferinde babamin elinden alırdı ve bana yaptığı herşeyin bedelini elinden geldiğince ödetirdi. O gece babam yine kumardan geldi, kaybetmişti. Eve sinirli bir şekilde girdi ve beni saçımdan çeke çeke odaya götürdü. Bu sefer beni öldürecekti! Gözü dönmüştü. Bana en kaba kuvvetle tokatlar attı , yerden yere fırlattı. O sıra annemin sesini duydum. "Eren! Oğlum yetiş , kardeşin..." annem kapıyı açamıyordu, lanet adam kapıyı kilitlemişti! Tam o sırada kafam uyuşmuştu beni duvardan duvara vuruyordu. Saçlarımı öyle bir kavramıştı ki beynimi hissetmiyordum. Abim en son kapıyı kırmıştı. O anda babam cebinden çıkardığı çakıyı abime savurdu. Sonraysa "Kızı mı istiyorsunuz? Para yoksa kızda yok !" Dedi ve karnımın hemen sağ tarafındaki sıcaklığı hissettim. Abimin "Defneeee!" Diye bağırışını duydum. Sonra elimi sıcaklığı hissettiğim bölgeye götürdüm ve o kırmızımsı sıvıyla karşılaştım. Sonrası mı? Sonrasında kendimi acı dolu karanlığa teslim ettim.

Selamm bu benim ilk kurgum ve kitabım giriş bölümünü sıkıcı bulabilirsiniz ama merak etmeyin olaylar asıl şimdi başlıyor 😉 bu arada yorum yapıp oylarsanız sevinirim. Ufak dahi olsa oylamanız yorumlamanız benim için çok değerli. İnanıyorum çok güzel bir aile olucaz 💛

Ateşten Kaçış  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin