0,3

7 0 0
                                    

  Sınıfa girdiğim de büyük bir gürültü vardı. Çantamı yerine koyup, montumu astım. Sınıf okulun güneş almayan tarafındaydı. Yani okulun sol tarafında.

  İçeriye matematik hocası girince herkes birden sustu. Her zaman ki tavrı ile,
"Benim işim var. Şu testleri alın. Çözün. Hadi!"
Sınıfça; "Yaa"
"Yası ması yok. Mehmet gel şunları dağıt."
"Emredersiniz komutanım"
"Sus terbiyesiz."

  Hoca gitmişti. Ben ise testi çoktan yırtıp çöpe atmıştım. Kulaklığımla gene rap dinlerken, kulaklığımın sesini bastıran bir ses duydum. Kulaklığımı çıkardım, dinlediğim şarkının aynısını açmışlardı. Hemde bass boster hoparlörden.

  Dinlediğim şarkı lan, diyerek ortama dahil oldum. Mehmet, ben ve bir kaç kız, müzikle birlikte zıplamaya başladık. 🎵"Meltem'sen Işık'lara!"🎵

  İlk ders böyle geçmişti. 2.derste matematikdi, buda 2.derste boş demekti. Mehmet'e boş ders kantine gidelim dediğimde.
"Uçarak gidelim kanka."
"Kafa adamsın"
Mehmet, benim en yakın arkadaşımdı. Aşırı çılgındı, oda rap dinliyordu, boyu biraz uzun, orta kiloda yüz hatları belirgin biriydi. Benim gibi.

Kantine inerken aramızda değişik bir muhabbet döndü.
Mehmet hafif alaylı ama bir o kadar da ciddi bir ses tonu ile,
"Kanka bu Gizem çok net sana aşık"
Gözlerimi büyülterek,
"Ne alaka lan?"
"Derste hep seni dikizliyor. Dikiz aynası oldun be."
Kahkaha attım.
"Espriden anlıyorsun."

Konuşurken kantine varmıştık. Kantin de sıra yoktu. Çünkü dersi boş olan tek sınıftık. Kantin de kapıdan girince hemen karşıda 2 tane büyük, 4-5 kişilik bir masa var. Masaların solunda ve kapının sağında ise, Amerikan filmlerinde olan bar masası gibi yerler var.

Kantinden pizza tost alıp yemeye başladık. Bir yandanda konuşuyorduk. Mehmet,
"Ne diyorsun bu gizem işine?"
"N değil b diyorum."

İkimizde hafif bir kahkaha attık.
"Aman ne komik."
"Komik ki güldün."
"İki dakika ciddi kal bir."
"Sen doğuştan cıvıksın. Sen bile ciddiye alamazsın söylediğin bu sözü"

Tebessümle,
"Doğru." dedi
"Gizem cidden benimi kesiyor."
"Evet. Derste sana gözü gibi bakıyor."

Böyle böyle muhabbet devam etti. Tam pizza tostları bitirdik ki zil çaldı-teneffüs zili-. Dersimiz artık boş değildi. Ama olsun. Sanırım sadece bu çoçuğun yanında mutluydum. Diğerleri bana hiç benzemiyordu.

İntiharın EşiğindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin