Önkéntlenül is elkezdtem ordítami a fiú nevét miután felkeltem.
- Stiles! Stiles! Stiles!- ordítottam.
Melissa bejött hozzám.
- Szia- mosolygott.- Hogy érzed magad?- kérdezte.
- Jól.- felültem.- Hol van Stiles?
- A szomszéd szobában alszik.- mondta miközben megnézte a pulzusomat és visszanyomott az ágyra hogy feküdjek.
Reménykedtem hogy a szomszéd szoba nem a hullaház.
- Már emlékszem, mindenre emlékszem!- mondtam a nővérnek.
- Ezt hogy érted?- kérdezte.
- Emlékszem Stilesra. Még az előtt hogy hason szúrtak.- mondtam. Majd a fejemhez kaptam mivel, belehasított a fájdalom.
- Nem fáj semmid?- kérdezte.
- Nem, túlzottan.- mondtam.
- Hogy érted?- nézett rám felvont szemöldökkel.
- Kicsit fáj a fejem, de jól vagyok.- mosolyogtam.
***
Bejött a falka meglátogtni engem.
Azt mondták Stilesnál is voltak, de ő aludt ezért húztak is inkább át hozzám.
Mondtam nekik hogy már eszembe jutott minden Stilesról.
Apa és Mr. Stilinski is bejött. Melissa is csatlakozott hozzánk.
- Hivatalosan Sophi és Stiles halott.- kezdte el mondani apa.- Talán ha Freddy azt hiszi sikerült bosszút állnia leáll.
- És mikor haltuk meg?- kérdeztem.
- Az miért kéne?- kérdete Mr. Stilinski.
- Hitelesebb töle a lalálunk.- mondtam. A filmekben mindig ezt szoktájk csinálni.
- Jó. Akkor Stiles még a mentőben életét vesztette, te pediv itt a kórházban haltál meg.- mondta a sheriff.
- Ok. Mi holnap az iskolában csinálunk olyan hangulatot mintha halottak lennének.- mondta az alfa.
- Kamu temetés?- jött az ötlettel Lydiatól.
- Jó ötlet.- mondta mindenki egyszerre.
Beszélgettünk még egy kicsit aztám mindenki hazament, én pedig elaludtam.
***
~ Scott szemszöge~
- Na, McCall, mit tudsz Stilinskiről? Hogy megy neki az otthoni gyakorlás?- kérdezte az edző bá.
- Sehogy.- mondtam. Folytatni akartam a mondatot de az edző a szavamba vágott.
- Gyerekek ilyen a mi Stiles Stilinskink. Nem gyakorol, ha nincs suliban.- nevetett.
- Gyakorolt ő.- mondtam mérgesen. Nem voltam igazán mérges, csak a szerepből nem akartam kiesni.
- Most mondtad hogy sehogy.- nézett velem farkas szemet.
- Azért mert, Stiles tegnap meghalt.- mondta a mögöttem ülő Lydia könnyes szemmel.
- Oh, részvétem. Ms. Downlope mit reagált erre?- folytatta az edző.
- Már nem tudjuk meg mert, ő is életét vesztette.- mondta Malia.
- Hogy történt?- kérdezte egy random kis srác.
- Sophiék sütőjében bomba volt, amiröl ők természtetesen nem tudtak. Felrobbantak. Stiles a mentőben, Sophi pedig már a korházban halt meg.- mondta Allison lesütött szemmel.
Így lett a közgáz órából történet mesélő óra.
A többi órán sem volt más a helyzet.
Lacross edzés elött edző bá bejelentette az egész csapatnak a szomorú hírt.
- Figyelem!- mondta hangosan.- Szomorú hírt kell közölnöm. Stiles Stilinski. Fogadjunk hogy nem ismeritek. Nem rád gondolta Greenberg. Te mindenkit ismersz. Te is kivétel vagy McCall. Mondjuk, nem tudom hogy lehettetek barátok, de...- megköszörúlte a torkát.- Stiles Stilinski csapatunk tagja tegnap meghalt. Nem lesznek túl sok változások. Egyébként McCall, hogy reagált erre a barátnője?- valószínüleg idegesíteni akart minket, de nekünk pont kapóra jött.
- Balesetben meghaltak mind a ketten.- mondtam szomorúan.
- Hogy is hívták a barátnőjét?- akart minket idegesíteni az edző bá.
- Sophia Downlope.- vágtará Liam.
- Pofa be Downbar!- szivatta az edző bá.
Suli után mentünk a kórházba. Stiles már megint aludt. Ezért csak Sophihoz mentünk be. Ő éppen a telefonját nyomkodta.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az Árny farkas (Teen Wolf ff.)
Manusia SerigalaTeen Wolf ff. Sophi egy antisociális lányként él Beacon Hillsben, amég egy nap meg nem változik az élete. A törtènet eltér a sorozat történéseitől. I. Az Árny farkas II. Hajsza