Seriál
Žánr: Fantasy/ Drama / Dobrodružný
Hlavní postavy: Daenerys Targaryen, Jon Snow, Arya Stark, Gregor Clegane, Cercei Lannister, Bran Stark, Sansa Stark, Tyrion Lannister...
Obsah: Kontinent, kde léta trvají desítky let a zimy se mohou protáhnout na celý lidský život, začínají sužovat nepokoje. Všech Sedm království Západozemí - pletichářský jih, divoké východní krajiny i ledový sever ohraničený starobylou Zdí, která chrání království před pronikáním temnoty - je zmítáno bojem dvou mocných rodů na život a na smrt o nadvládu nad celou říší. Zemí otřásá zrada, chtíč, intriky a nadpřirozené síly. Krvavý boj o Železný trůn, post nejvyššího vládce Sedmi království, bude mít nepředvídatelné a dalekosáhlé důsledky...
Zajímavosti: V knižní předloze je postava Aryi Stark levačka, zatímco herečka Maisie Williams, která Aryu ztvárnila v seriálu, je pravoruká. V zájmu co nejvěrnějšího zpracování knihy se Williams musela naučit bojovat s mečem v levé ruce.
Soundtrack k seriálu byl nahráván v Praze.
Nejdražší paruku seriálu nosí Emilia Clarke a Lena Headey. Každá vyšla na 4500 liber, přičemž jsou obě z pravých lidských vlasů.
Původně měli hrát zlovlky trénování vlci, ale protože se natáčí velká část jejich scén v Británii, kde to zákony o bezpečnosti práce nedovolují, a protože pracují hlavně s dětmi, rozhodli se použít plemeno psa vyšlechtěného, aby se co nejvíce podobalo vlkovi (anglicky Northern Inuit Dog).
Železný trůn je ve skutečnosti ze dřeva.
Můj názor: Hra o Trůny má dva typy lidí, ty, kteří tento seriál milují a ty, kteří ho neviděli, právě proto, že je nebaví, jak o tom každý mluví anebo je nudí. Musím přiznat, že já tento seriál už párkrát viděla. Pokaždé se k němu střídavě vracím a odcházím, ale to už je tak nějak u mě zvykem. Na kvalitu a detaily si rozhodně nemůžete stěžovat. Příběh je zajímavý a poutavý, ale i přesto se ve mě vždycky něco sekne a já se na to přestanu dívat. Neptejte se mě, protože já fakt nevím proč. Každopádně pokud máte rádi tento žánr seriálu, tak je to právě pro vás a seriál vás ohromí.
Hlasování: 4/5
-Mitchezoy 🥀💔
ČTEŠ
Filmy, seriály....
RandomBerte tohle jako takové tipy na filmy, seriály atd... Jako ne každý má můj vkus (nikdo nemůže mít tak dobrý vkus jako já 😎), ale tohle by vás mohlo inspirovat abyste se podívali na nějaké seriály nebo filmy od odborníka .....😎😏♥ Proto.... TY, JE...