Capitolul 13

6.1K 327 57
                                    

********************

Dana Pov

E deja seară . Cerul e colorat de mult sclipici de culoarea argintului iar eu sunt tristă si nu ma bucur de ceea ce viata imi oferă . Peste o saptamana o sa plec in excursie. Uraaaa!!! Momentan acesta este lucrul care ma bucura in momente ca acestea . Zilele trec foarte greu si pot sa jur ca sentimentele pentru Luca cresc si dupa cum vad nu au de gand sa dispara ...Am devenit mai apropiata de mama si îi multumesc lu' Doamne-Doamne ca a convins-o pe mama sa ma lase in aceasta excursie si mai am o veste buna : mama a castigat la Loto premiul cel mare si asa am reusit sa-mi reinnoiesc garderoba si acum vin alte multumiri pentru Doamne-Doamne . Sunt bucuroasa ca acum mama se rasfata si are timp pentru ea .

După o oră de stat in pat am hotarat sa ies sa alerg . M-am imbracat cu ceea ce am vazut prima oara in dulap si am iesit cu viteza pe usa . Am inceput sa alerg inca de cand am ajuns afara si nu am stiut unde sa ma duc sa gasesc putina liniste . Dupa 30 de minute am ajuns in parcul unde m-a adus Luca atunci... Am simtit un gol , un mare gol . Ma plimbam si admiram toate frumusetile care ma lasau cu gura cascata . Cu toate ca era "intuneric" era luna plina deci puteam sa vad tot destul de clar. Am avut un deja vu atunci cand am vazut aceea bancuta , simteam ceva ce nu am mai simtit . Nu stiam daca sunt acei fluturi din stomac , nu stiam daca sunt molii cert este ca ceva simteam . M-am asezat pe acea banca si am simtit pe cineva in spatele meu dar cred ca era doar vantul sau poate ca nu .. Am simtit o mana grea si rece ce se aseaza pe umarul meu iar asta m-a facut sa tresar si nu am mai avut timp sa reactionez caci mi-a pus mana la gura .

-Mai ,mai , mai ! Ia uite pe cine avem noi aici ! * a spus acel om cu o privire mai rece ca gheata*

-Ce vrei ? *i-am spus rece dar murean de frica*

-Putina distractie!*a spus ranjind *

-Poti sa te distrezi cu mă-ta !*i-am spus si l-am scuipat drept in fata si atunci palma lui grea s-a lipit de obrazul meu*

Am cazut jos iar el radea ca un bou care este. 

-Vezi daca nu esti fetita cuminte!

L-am vazut cum se apropia de mine asa ca am inceput sa tip .

Luca Pov

Este tarziu . Chiar foarte tarziu dar nu mai suportam sa stau in casa asa ca am venit in parc.  In timp ce ma plimbam aud tipetele unei fete care mi se pare ca...o nu e Dana si cine e ala ? O vad cum tipa si plange dar face o miscare care m-a lasat masca . I-a dat un picior stiti voi unde acelui individ si a inceput sa fuga . Am inceput sa fug si eu dupa ea si intr-un final am ajuns langa ea . Am tras o de mana si am dus o intr-un tufis .

-Luca !?*a intrebat ea surprinsa*

-Chiar eu ! *am spus si am luat o in brate pentru ca l-am vazut pe ala cum se apropie*

Tremura din toate incheieturile iar singurul lucru pe care a trebuit sa-l fac a fost sa o sarut.  Mi-am lipit buzele mele de a le ei si pot sa spun ca saruta excelent . Nu a fost sarut fratuzesc a fost mai mult un pupic adica nu a fost pupic a fost un sarut nefrantuzesc . Ea doar a zambit si m-a pupat  obraz si si-a pus capul pe pieptul meu dar acum exista alta problema ..cum naiba fugim de asta ?


Heiii ! Stiu ca e mic dar nu am avut timp dar promit ca urmatorul va fi mult mai lung ❤ multumesc pentru voturi si comentarii ❤❤ daca aveti sugestii as fi foarte incantata sa le folosesc

Te iubesc ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum