ZawGyi
_________ေရာက္လာထဲက ဘာမွမေျပာဘဲ ငုိေနတဲ့ေကာင္ေလးကို ရင္ခြင္ထဲထည့္ၿပီး ေခ်ာ့ေနတာေတာ္ေတာ္ၾကာေနၿပီ ဒီ့ထက္ငုိတာၾကာရင္ ေခါင္းကုိက္မွာစိုးလို႔ ေခ်ာ့တာလဲမရ မ်က္ႏွာေလးၾကည့္ၿပီးမ်က္ရည္သုတ္ေပးဖို႔ ခြာတာလဲမရ ဂ်ယ္မင္းခါးကို တင္းတင္းဖက္ကာ ရင္ခြင္ထဲမ်က္ႏွာအပ္ၿပီးကေလးေလးေတြလိုတအိအိနဲ႔ငုိေနတာ စိတ္ပူလြန္းလို႔ ေဘးက ဆူရွီကိုက်ေတာ့လဲ ေမးမရ စမ္းမရ......
အခုအင္ဂြ်န္းတို႔ ညႀကီးအခ်ိန္မေတာ္ ဂ်ယ္မင္းတိုက္ခန္းကိုေရာက္ေနၿပီး ဂ်ယ္မင္းကို ဖက္ကာငိုေနျခင္းပင္
"အဲ့လိုႀကီး ငုိမေနနဲ႔ေလ ဂြ်န္းေလးရာ ဘာျဖစ္တယ္ဆိုတာ ကုိယ့္ကိုေျပာျပမွ တစ္ခုခုလုပ္လို႔ရမွာေပါ့ "
လက္ေမာင္းေလးကိုဖြြဖြေလးပုတ္တလွည့္ ေက်ာေလးကို ပြတ္တလွည့္ ေခ်ာ့ေျပာကာမွ ရင္ခြင္ထဲကေနေခါင္းေမာ့ၾကည့္လာရွာတယ္ ဂ်ယ္မင္းခါးကိုဖက္ထားတဲ့လက္၂ဖက္ကေတာ့မလႊတ္တမ္းဖက္ထားျမဲ....ပါး၂ဖက္မွာလဲ မ်က္ရည္စီးေၾကာင္းေတြက အတုိင္းသား..ဘယ္ေလာက္ေတာင္ငုိထားလဲမ်က္လံုးေလးေတြကေဖာင္းအစ္ေနၿပီ.....
ေခါင္းေမာ့လာတဲ့ကေလးရဲ႕ ပါးကို ညင္ညင္သာသာေလးကိုင္ကာ မ်က္ရည္စီးေၾကာင္းကိုလက္မ၂ဖက္နဲ႔ ဖြဖြေလးသုတ္ေပးေနမိတယ္ ဖိမိရင္ မ်က္ႏွာေလးနီရဲသြားမွာေၾကာက္လို႔.....တစ္မိုးေအာက္ playboy နာဂ်ယ္မင္းတို႔ ဘယ္တုန္းကႏႈည့ံတက္သြားတာလဲ.....
"ဘာျဖစ္တာလဲဆိုတာ ကိုယ့္ကိုေျပာျပ ေနာ္ ဘာမွစိတ္မပူနဲ႔ ကိုယ္ရွိတယ္ ဟုတ္ၿပီလား"
အင္ဂြ်န္းမ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးဟာ ဂ်ယ္မင္း လက္ဝါး၂ဖက္ၾကားမွာေပ်ာက္လုနီးပါးျဖစ္ေနသည္ ငိုထားလို႔ နီရဲေနတဲ့ ႏွေခါင္းလံုးလံုးေလးေတြကလဲ ဂ်ယ္မင္း လာကိုက္လွည့္ပါဟု ေခၚေနသေယာင္ ပိုးေမြးသလိုေမြးထားတာေၾကာင့္ ဂ်ယ္မင္းလက္ဝါးေအာက္ေရာက္ေနတဲ့ အင္ဂြ်န္းပါးျပင္ေဖာင္းေဖာင္းႏုႏုေလးေတြကိုလဲ ဂ်ယ္မင္းဖ်စ္ညႇစ္ခ်င္ေနမိတာ ခုမွအငုိတိတ္တာ ျပန္ငုိသြားဦးမယ္ဆိုကာ ထိန္းခ်ဳပ္ရေနရသည္
"ပါပါးတုိ႔က က်ေနာ့္ကို Jilinပို႔ေတာ့မယ္ "
ရႈိက္သံေလးေတြၾကားက ထြက္လာတဲ့ အသံေလးက တိုးတိုးေလးမွ တိုးတိုးေလး အဲ့အသံတိုးတိုးေလးကဘဲ သူ႔ကိုထိန္႔လန္႔ေစတာ ..ပို႔မယ္ ??ကေလးကိုသူရဲ႕အေဝးမွာထားမယ္??