2.Kısım

108 11 9
                                    

Bir kız kardeşim ve abim var.Kardeşim Pınar, 11 yaşında; abim Berk ise 21 yaşında.Tam abim gibi değil de arkadaşım gibiydi.Abim; 1.87 boyunda, okyanus gözlü , kumral bir erkekti.Her kızın isteyeceği türden.Abimi çok seviyorum ama her şeyime karışıyor ve bu sinir bozucu.Ayrıca beni sinir etmekte profesyonelleşti.Nedir bu kız kardeşlerin abilerinden çektiği? İnsan kız kardeşinin ağzına çorap sokar mı? Kardeşim Pınar'ı hiç sevmezdim.Kız kardeşim olduğu için onu hep kıskandım.İlgi hep ondaydı ama en azından abimin beni çok sevdiğini biliyordum.Canım abim.
Akşam üstü abim ile sahile gittik.Bana benden hiçbir şeyi saklamamamı , onunla arkadaşmışız gibi konuşmamı istiyordu.Madem öyle ona Umut'u anlatmaya devam edebilirdim.
    "Uzun zamandır beraber bir şeyler yapmıyorduk."dedim.
     "Evet, fırsatım olmuyor ki kuzum.Özlemişim!"dedi abim.
   "Eee anlat abicim.Uzun süredir görüşemiyoruz."dedim
   "Sanem aldattı beni."dedi.
"Ne! Nasıl abi , emin misin? O öyle biri değildi."
   "Evet Hayal eminim.Kafeye gelmiştik.O seçmişti oturacağımız yeri.Benim arka tarafımdaki masada da o adam vardı.'Lavaboya gideceğim.' diyip yanımdan ayrıldı.O sırada da telefonu masanın üzerinde kalmıştı.Şifresini biliyordum Allah'tan.1 saat önce konuşmuşlardı.Adamdan buraya gelmesini istemiş .Okuduğum gibi kalktım ve lavaboya gittim onu orada o adamla görebilmek için.Sarılıyorlardı.Hayal, 2 senelik emeğim boşa gitti.Çok sevdiğim, gelecek planları kurduğum kız beni mahvetti.Onları gördüğüm gibi 'Sen , sen bana bunu nasıl yaparsın pislik!' diye bağırdım.Telaşa kapılmıştı.Bağırdığımı duyunca ayrıldı o adamdan ve bana döndü.Gözüm dönmüştü.İtmeye başladım duvara çarpana kadar.O sırada o adam bana engellemeye başladı.O zaman ona güzel bir yumruk geçirdim.Bütün sinirimi ondan çıkardım.Neredeyse ölecekti.Sanem ise yapma diye ağlıyordu.En son Sanem'in yüzüne tükürdüm.'Çöplere bile senden daha fazla değer veriyorum tiksinç yaratık.Tam bir zaman kaybısın.' diyerek kafeden ayrılmıştım oysa dizlerinin üstüne çökmüş ağlıyordu."
      "Abi sana en başında o kıza güvenmemen gerektiğini söyledim ama sakalımız yok ki sözümüz dinlensin."dedim kollarımı açarak.
   "Öf daraldım Hayal sen de ne var ne yok."
"Abi sana bir şey söyleyeceğim ama kızmayacaksın.Aslında bir şey değil bir kaç şey." dedim ürkerek.
   "Ne oldu söyle."
   "O en sevdiğin Star Wars oyuncağın vardıya hani.Pahalı olan."
"Eee?" dedi soğuk çayını yudumlarken.
     "Ben onu toz alırken kırdım."dedim.
     "Neeee! diyerek ağzındaki meyve suyunu üstüme püskürttü.
     "Ya abi ne yapıyorsun ya! En sevdiğim üstümdü bu.İğrenç yaa!" dedim sitem ile.
     "Odama bir daha girersen seni lime lime ederim çocuk.Kafanı koparır top niyetine futbol oynarım.Delirtme beni! "
     "Özür dilerim , tamam ya."
     "Neyse." dedi.
      Neredeyse 5 dakika sessizlik oldu.Abim o sıra telefonunu kurcalıyordu.Kafamı çaktırmadan uzattım.Biraz izledim.Bir an kafasını bana çevirdi.Ben farketmedim tabi ve eliyle başımı ittirdi.
       "Hop hop hop.Geri bas küçük sıçan."dedi.
       "İyi be." dedim.
       " Eee sende ne var ne yok Hayalciğim?"
       "Abi Umut artık yeni komşumuuuz!" diyerek bağırdım.Önceden abime Umut'u anlatmıştım.
       "Vay be.Hayal'e bak sen.Bana bak öyle sıkı fıkı olmak yok kafanı uçururum.Sen benim kardeşimsin." dedi.
        "Ayy tamam abiciğiim." diyip yanağını öptüm abimin.
                                    (...)
         Aradan 2 ay geçmişti.Umut ile çok yakınlaşmıştık.Onu çok seviyorum.Onun da benden hoşlanması beni aşırı mutlu ediyor.

Geçen gün birlikte sinemaya gittik.
      "Mısır alalım mı Hayal?"
      "Hımm, ben pek sevmiyorum ama tamam alalım ama şeyyy bir de abur cubura ne dersin?"
      "Daha yeni spordan geldim ama neyse seni kırmayacağım."dedi
       Umut ile alışveriş merkezinin marketine girdik ve bir kaç şey aldık.Daha sonra da mısır almaya gittik.Salona geçerken karanlık olduğundan yerimizi bulmaya çalışıyordum.O önden ilerliyordu.Her oturağın bulunduğu yer basamaklıydı.Orta kısmın bir arkasına , en güzel görünecek yere geçtik.Film romantik komediydi.Her kızın hayali sevdiği çocuğun omzuna başını koymak ve o sırada da onunla el ele tutuşmaktır.Ancak yarım saat sonra omzumda bir şey hissettim.Omzuma başını yaslamıştı.
        Yiaaa yerim salak şey.
       Elimi yanağıma götürdüm ve oradan sonra da saçlarını okşamaya başladım.O kıvırcık saçlarını çok seviyordum.Marulum benim.Saçlarını okşayan elimi elinin üstüne koydu.
       "Hayal benimle çıkar mısın?"

       "Hayal!"
       "Kızım, sana diyorum.Hadi uyan ekmek al da gel."
        Bir dakika, ekmek almak mı? Gözlerimi açtım.
        "Yaaa of!"
        "Anneye oflanmaz!"
        Rüyaydı.Bu kadar kolay olamazdı zaten ne bekliyordum ki.
         "Anne en güzel yerinde uyandırdın ama ya! Pınar gitsin bana ne!"
         "Oraya gelirsem terlik yiyeceksin hadi kalk kız!"
         "İyi tamam." diyip pijamalarımdan kurtulup üstüme kot pantolonumu ve beyaz tişörtümü giydim.
         " AHAHAHAH! Hadi çabuk ol Hayal karnım çok aç.Amele." dedi abim.
         "Öğğ çok komik." diyip yastığımı bilgisayar masasında oturan abime fırlattım.
         "S*çtım ağzına bekle sen!" diyip bana yaklaşırken kapısını kitledim ve evden çıktım.
          Nefes nefese kalmıştım.Apartman kapısını kapatırken tam kapanmadığını farkettim ve kapatmak için arkamı döndüm ve Umut.Bana güzel gamzeleriyle gülümsüyordu.

HAYAL & UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin