Dupa ce le am povestit ce am avut de povestit, ambi m au îmbrățișat..
James- Iarta ne bro ca nu te am inteles pana acum!
Marina- Da, ne cerem scuze ca nu am incercat sa ti fim alaturi..
XY- Ba mi at fost mereu! Nu aveați de unde sti.. n am povestit nimanui.. Dar hai gata cu sentimentalismele.. voi fi buni..
James- Bine frate.
Marina- Gata sefu !
XY- Avem de gasit o fata, asa ca hai sa i dam bătaie!
Marina- Heei.. cavalerule n armură.. ce o sa faci ? Te urci iar pe calul tau si o cauti in noapte?
XY- Pai si doar n oi sta cu mana n buzunar asteptand sa apară..
Marina- Si crezi ca o vei gasi?
Chiar atunci imi bazaie telefonul.. Era ea .. din nou..
"Sunt mai aproape decat credeți, dar si foarte departe decat o sa va gânditi! Nu ma mai căutați sau voi dispărea de tot din peisaj!"
Marina- POFTIM!?
XY- Asta scrie in mesaj..
James- Ce vrea sa însemne ?
Marina- Fata asta ori are probleme grave.. ori a inebunit de tot..
XY- Deci efectiv nu mi pot da seama ce naiba se întâmplă.. Pana ieri era super ok.. si azi.. pur și simplu a dispărut.. De ce ?.. Trebuie sa fi facut ceva..
Marina- O cunosc pe Betty destul de bine.. însă nu mi dau seama ce a împins o sa faca asta..
XY- Nici eu nu pot sa mi dau seama.. Sper sa fie bine macar..( mi am dat seama ca imi tremura vocea si o lacrimă mi s a scurs pe obraz)
Marina- Va fi. E o fata puternică. Cum si tu esti, si o sa va reintalniti curând. Iti promit! ( si imi sterge lacrima apoi ma sătura pe obraz)
XY- Mulțumesc mult.. Amândurora va mulțumesc ca sunteti aici pentru mine!!
James- Nu ai pentru ce frate!
Marina- Este plăcerea nostra! ( si o vad ca se uita la James cu o privire neobișnuit de familiară.. parca mai văzusem asta odată..)
James- D..da.. exact
Se balbaia? De cand? Tipul asta ma surprinde mereu!TO BE CONTINUED...
CITEȘTI
Furtuna lui XY
Novela JuvenilJimmy White e un adolescent de 19 ani ce are de trecut peste o serie de încercări de a lungul timpului. Va invit sa cititi si sper sa va placa ❤