(Haftasonu 2 bölüm patron çıldırdı gençler.😂)
Yazar'dan
Nazar ve Murat uyuyakalmışlardı.Sonra Mustafa kumluğa gitmek için dışarı çıktı.Murat'ın kafasına vurdu.Nazar'la Murat uyandılar.
Mustafa: Ula yangaz geç içeru hastalanacasunuz.Kusura bakma bacım seni de uyandurduk.
Murat: Of tamam abi ya.Nazar hadi ballim içeri geçelim.
Nazar: I Ih.
Murat: Hadi Nazar'um.Bak yine seni bu sabahki gibi uyandırmamı istemezsin değil mi?
Nazar: Of Murat ya tamam kalktum.
Murat: Hadi gel.
Elini uzattı.Nazar'la el ele içeri girdiler.
Murat: Ballim.
Nazar: Hıh.
Murat: Düğünümüz ne zaman?
Nazar: Babam beni affetsin bakarız.
Sonra gözleri doldu.Murat baş parmaklarıyla Nazar'ın gözlerini sildi.
Murat: Ballim ağlama sakın bak Asiye ablam ne dedi?Merak etme her şey düzelecek.Haydi gül biraz.
Nazar hafifçe güldü.
Murat: Hayır bak böyle.
Parmaklarıyla Nazar'ın dudağının kenarını yukarıya doğru kaldırdı ve dudaklarını yukarıya doğru kaldırıp dişlerinin görünmesini sağladı.
Murat: Hah şöyle.
Sonra parmaklarını çekti.Kendisi de gülümsedi.
(Az sonra yazacağım şeyden utanıyorum biraz ama.😂)
Nazar kollarını Murat'ın boynuna doladı ve dudağından öpmeye başladı.Murat da kollarını Nazar'ın beline doladı ve hamlesine karşılık verdi.Bir kaç dakika böyle öpüşmeye devam ettiler ve sonra istemeden de olsa dudaklarını ayırdılar.
Nazar utancından kızardı ve Murat'a arkasını döndü.Murat Nazar'ın saçını diğer tarafa atıp boynundan öptü.
Nazar: Of Murat ya.
Murat: Noldu ballim?
Nazar: Utanıyorum.
Murat: Ben mi öptüm seni sen öptün.
Nazar: Olsun utandım.
Murat: Gel utanma gel.
Nazar'ı hafifçe boynundan tutup kafasını omzuna koydu.Sonra kendi kafasını da Nazar'ın kafasına yasladı.Bir süre sustular.
Nazar: Murat sen biraz gitsene.
Murat: Neden?
Nazar: Şey sırtıma merhem süreceğim de.
Murat: Ben sürerim ballim.
Nazar: Hayır olmaz üzülürsün.
Murat: Olsun sen benim evleneceğim kadınsın.Hem tek başına süremezsin.Merhem nerede?
Nazar: Çekmecede.
Murat çekmeceyi açıp merhemi aldı.Nazar üstünü çıkardı ve atletiyle kaldı.Murat Nazar'ı boynundan öptü ve yavaşça sırtını açtı.Sonra ağlamaya başladı.Nazar da ağlamaya başladı.Murat ağlayarak merhemi sürüyordu Murat sürerken Nazar ara sıra acıyla inliyordu sonra Murat daha da fazla ağlamaya başladı ve merhemi sürünce yavaşça sırtını kapattı Nazar'da üstünü giyindi.Sonra birbirlerine sarıldılar ve ağladılar.
Sonra bir anda kapının zili çaldı.Nazar Murat'ın Murat da Nazar'ın gözündeki yaşı sildi ve aşağı indiler.Kapıda gördükleri kişi karşısında çok şaşırdılar.
Sizce bu kişi kim?
Vote ve yorum atmayı unutmazsanız çok mutlu olurum.Destekleriniz için çok teşekkür ederim.😘
Kısa oldu bunun için de özür dilerim.😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AL ÖMRÜMÜ I NazMur (Tamamlandı)
أدب الهواة"Ver elini al ömrümü." "Ben kendimi bildim bileli seni sevdum." "Ben Nazar'ı seviyrım." İmkansızlıktan doğan bir aşk hikayesi...❤️ ⚠️UYARI⚠ Kitap aşırı derecede klişe içerir ve cringe seviyenizi tavan yapar. Ne yazmışım diye okumuştum birkaç cümle o...