Sol alt köşedeki Yıldıza basarmısınız.
#Nehiryoksanazlıdayok
Ateş ve Yamaç salona nazlıgilin yanına gelmişlerdi. Sena kahvesi elinde oturuyordu. Nazlıysa kızı nehiri kucağına almış. Kızının başının öpüyordu. Kızı artık onun herşeyiydi. Sadece kızı vardı bundan sonra...
Y- kim yaptı kahveyi.
S - nazlıyla beraber yaptık.
Y- güzel olmuş.
S- afiyet olsun.Nazlı biran yamaçın yanında kendini hayal etti. Eğer o gün ateş o klubeye gelmeseydi belkide yamaçın yanında Nazlı olucaktı. İçinden Bi keşke bunların hiçbiri olmasaydı diye geçirdi. Ama nafile olanlar olmuştu.
A- Nazlı
N - efendim
A- küstünmü bana
N- hayır.
A- emin misin.
N- evt
A - peki neden kısa kısa cevaplar veriyorsun.
N- blm
A- Nazlı bak eğer o yemek konusuysa. Olamaz sen oraya gidemezsin.
N - neden ateş neden. Benden mi utanıyosun. Ha yoksa beni yanına yakıştırmıyomusun. Haa yoksa bu kadına zorla sahip oldum bu yüzden direk evlendik. Bu sebepten dolayı onun soyadı acar falan demeyrmi utanıyosun. Ben bu evden gitmek istiyorum. Eski hayatıma geri dönmek istiyorum. Mahalleme, okuluma evime, benn eski hayatımı istiyorum...Nazlı bu sözleri söylerken nehir gürültüden ağlamaya başlamıştı. Nazlı yukarı odaya çıkacakken ateş Nazlının kolunu kavaradı ve nehiri kucağından alıp senaya verdi.
A - sena nehiri susturur. Bizim konuşcaklarımuz daha bitmedi.
N- konuşacak bişi kalmadı ateş.ben anlıycamı anladım ve yarın sabah bu evde olmuycam. Sende rahat rahat yaşarsın artık.
A - nereye gitceksin
N - nereden geldiysem oraya gitcem.
A- kiminle gitceksin peki.
N...
A - sana nehiri vereceğimi aklından bile geçirme. O benim kzım ateş acarın kızı.
N - acıyorum sana... Hem sen nehirin doğmasını bile istememiştin...
A - evet istemedim çünki o bebeğin benden olcanı düşünmedim. Mahalle kadını. Bir gün birinin yatağında diğer gün başkasının.
Nazlı kendisini tutamayıp ateşe tokat atmıştı. Ateş bu duruma çok sinirlenmişti. Gözlerinden belliydi.ateş fışkırıyordu resmen
Nazlı kendini kaybetmişti ama haklıydıda. Ateş sinirle senaya bağırdı
A - Senaa senaaa nehiride al aşağıya gell.
N- napmaya çalışıyorsun.
A...
N- napcaksın nehire. Ona zarar veremezsin izin vermem.
A...
S- noldu.
A - nehiri arabaya götür.
N - hayır hayırr. Ateş hayırrrrr bana istediğini yap ama kızıma zarar verme. Ateş yapma lütfen ateşş.
Nazlı çok çaresizdi.kızı nehiri ellerinden kayıp gidiyordu. Gururunu Bi tarafa bırakıp ateşin ayaklarına kapandı ona dakikalarca yalvardı.
A - bırak Nazlı... Nazlı yavaşça doğruldu. Ve ateşin yanına yaklaştı.ona sımsıkı sarıldı.
N- bunu bana yapma beni evlat acısıyla sınama...
A - çok geç nazlı çok geç....
Nazlı bu sözü duyduktan sonra ateşin belindeki silahı aldı. Ve ateş doprulttı. Eğer ona zarar verirsen seni öldürürüm. Nehir bu hayatta beni herşeyim umudum. Anlamım ve ben onu kaybedemem.
A - böyle birşey yapmıycaksın demi.
N- beni kızımla tehdit etme!
A...
Nazlı ateşe zarar vereceği zaman hem nehir hemde kendi ölücek ti bunu biliyordu. Silahi yavaş yavaş kendine doğru tuttu
N- kızım yoksa bende yokum...dedi
A- nazlıııııNasıl buldunuz arkadaşlar. Umarım beğenirsiniz. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın. Sizleri çoook seviyorum. Oylarınızı ve yorumlarınızı alayım. Lütfen sadece okumayın yorum ve oyda yapın. Sizleri seviyorummm ama bu aralar okur sayısı çok düşütü belki final yaparım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler Acıtır
De TodoBebeğini korumaya çalişan bir anne... İntikam ateşi gözünü bürümüşnacılı bir baba...