16. Bölüm

248 29 9
                                    

          Sol taraftaki yıldıza badarmısınız. 1 oy 1 oydrr...

            Nazlının elindeki silahı Yamaç hızlı bir hareketle elinden almıştı. Nazlı dizlerini yere koyup ateşin ayaklarına kapandı.
N - özür dilerim. Özür dilerim. Ama olamaz nehire zarar gelsin istemiyorum. Lütfen. Kızımı benden uzak tutma. Sana yalvarıyorum. Bana istediğini yap ama nehir olmaz. O daha çok küçük hem oda senden bir parça. O da senşn çocugun. Bunu ona bana kendine yapma ateşş.
A- Nazlı... Ben...
N...
A- özür dilerim.

            Ateş bu sözü söyledikten sonra nehiride alıp gitmişti. 2 gündür kızını göremiyordu Nazlı. Çok pişmandı. Keşke bu sözleri söylemeseydi ama herşey için çok geçti...2 gündür sena Nazlının yanındaydı onu hiç yalnız bırakmamıştı. Nazlı yatağına uzanmış nehirin yastığını kokuyordu.
S - Nazlı canım bişiler ye. 2 gündür hiçbişey yemedin.
N- bişi istemiyorum sena.
S - Nazlı olmaz yapma böyle.
N- sena lütfen... Lütfen anla beni 2 gündür kızımı nehirimi göremiyorum. O benim herşeyimdi. O benim anlamım yaşam kaynağım biricik kızım. Artık yok. Ona artık dokunamıyorum. Onun kokusunu içime çekemiyorum. Ağlıyırmu, yemeğini yedimi, gazını çıkardımı, ateşi varmı,hiçbişeyi bilmiyorum. Kızım nerde nasıl hiçbişeyi bilmiyorum...Nazlı bunaldı söylerken hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Senanında gözleri dolmuştu. Ama belli etmek istemiyordu. Nazlıyı daha çok üzmekten korkuyordu. Nazlı ağlamakta olan gözlerini, açılan kapıya diktı gelen ateşti. Ama yanında kızı nehir yoktu. Koşarak ateşin yanına gitti.
N - ateşş hani nehir nerde, aşağıdamı.
A - hayır.
N- nerde o zamn
A - nehir yok
N- ne demek yok ateşş ne demek yok. O- bensiz yapamaz o benim minik kızım beni gece uyurken arar uyuyamaz korkar ateş lütfen kızımı bana geri ver atşş nolur. Bunu bize yapma.
A- Nazlı. Yapamam.
N - neden
A - o gün sen kendinde benide öldürmeye kalkıştın. Ben sana güvenemem bu saatten sonra. O silahı o gün benim başıma tuttun belki yarın nehire tutacaksın. Ben ben bunu kızma yapamam Nazlı. Artık onsuz yaşamayı öğren
N - hayırr hayırr ateş hayırr yapma yalvarorım. Ben nehire asla bunu yapamam. O benim kızm ona zarar vermem ben..
A- sena aşağıda Yamaç bekliyor.
S tmm ateş. Ama yapma...
A- Senaa aşağıda yamaç bekliyor.
S...
        Nazlı kendini yatağn bir köşesine attı. Gözlerindeki o kahverengilerden inciler çoktan akmaya başlamıştı. Ateş Nazlının yanına yaklaştı ve ellerini Nazlının yanağındaki gözyaşlarını tuttu.
A- yapma Nazlı. Ben senin ve nehirin iyiliği için bunu yapıyorum
N - bumu benim iyiliğim ha bumu. Bir anne için evladından ayrı kalmak nası bi duydu biliyomusun. Ben 2 gündür kızımın kokusunu özlüyorum. 3 gündür ne yemek yer diye düşünüyorum. Ateş yapma nolur o daha çok küçük. Ne yiyecek o.
A- Nazlı Nazlı nazlım yapma bunu . Hem sen nehiri düşünme.o yemek yiyo.
N- ateş tek  sıkıntı o değil. Yapma nolur.
A- tm. Nazlı tmm. Herşey senşn istediğin gibi olacak ama öncelikle senden bişi istiycem.
N- ney ney hemen yapayım. Kızmı özledim. Onu bugun görebilecekmiyim.
A- akşam yemekten sonra.
N- ne yemeği
A- şu şirketteki buyuk yemk. Ertelendi bu akşam olcak. Ona beraber gidelim ondan sonra nehir almaya gidicez. Tmmı
N- tamam. Tamam sağol ateş. Teşekkür ederim... Nazlı sevinçten ateşin boynuna sarılmış kocasının hertarafını öpücüklerle kondurmuştı. Sanki tüm bunları yapan o değilmiş gibi...
               Nasıl buldunuz arkadaşlar. Hemen atmak istedim. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın. Sizleri çoook seviyorum. Oylarınızı ve yorumlarınızı alayım. Lütfen sadece okumayın yorum ve oyda yapın. Unutmayın çokkk. Seviyorum sizi...@xx_000yazdım

Gerçekler Acıtır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin