Jungkook szemszöge:
A hyungok elmentek vásárolni de nekem azt mondták vigyázzak Annára. Arra gondoltam megkérdezem tőle, hogy van-e kedve videójátékozni velem.
Sejtettem, hogy éppen Yoongi-hyung ágyában fog gubbasztani.
– Anna, van kedved játszani velem? - ültem le lábához az ágyra.– Oh, Jungkook oppa. - nézett fel rám kicsit kómásan, lehet felébresztettem.
– Bocsi ha felébresztettelek.
– Nem, dehogy. - ásított egyet miközben felült, ma az én egyik pólómat lopta el - Éppen kezdtem magamtól felkelni. De mit is kérdeztél oppa? - nézett a szemembe.
– Van kedved videójátékozni? - kérdeztem meg újra mosolyogva.
– Persze. - mosolygott rám.
Én éppen fel akartam állni mikor megéreztem, hogy elkapta a karomat. Kérdőn néztem rá ő pedig mint egy kisgyerek tartotta fel kezeit. Először nem esett le mit akar de amikor megvilágosodtam combja alá nyúlva emeltem az ölembe.
– Rosszabb vagy mint egy gyerek. - mondtam mosolyogva, ő erre csak egy picit csapott a mellkasomra de meg sem éreztem.
***
S
zoros meccs volt de végül Anna győzött, aki büszkén ennek hangot is adott.
– Én nyertem oppa! - vigyorgott rám pimaszul - Mit lépsz erre?
– Mondjuk ezt. - mondtam majd ajkaira hajoltam.
Anna szemszöge:
Azonnal visszacsókoltam. Jungkook óvatosan a földre tette a konzolokat majd kezével az oldalam kezdte el simogatni. Én kezeimmel hajába túrva húztam magamhoz őt még közelebb, majd szépen lassan eldőltem a kanapén ő pedig felettem támaszkodott. Bal kezével tartotta magát míg jobbal áttért a combom belső részének simogatására. Egy darabig simogatott még ott majd éreztem, hogy keze becsúszik a bugyimba amitől a csókba nyögtem. Ő ezt megmosolyogta majd ajkaival áttért a nyakamra miután levette rólam a tőle lopott felsőt. Hirtelen megéreztem magamban egyszerre két ujját, de meglepően nem szorított már úgy mint első alkalommal így néhány perc múlva már a harmadik ujja is bennem járt. Azonban nekem nem tetszett, hogy ő még ruhában van ezért elkaptam csuklóját majd fordítottam a helyzetünkön. Kajánul vigyorogva nézte végig ahogy én a zavarba ejtő helyzet miatt teljesen elvörösödtem felette.
– Segítsek cica? - vonta fel a szemöldökét amikor az övéhez nyúltam.
– Megoldom oppa. - mondtam halkan.
– Mondd még! - mondta mély hangon amitől libabőrös lettem.
Először nem értettem mire gondol de aztán kimondtam az első szót ami az eszembe jutott.
– Oppa.
Jungkookot kirázta a hideg és hirtelen megragadta a csípőmet majd újra fordított a helyzetünkön. Lemászott rólam és szinte letépte magáról az összes ruhát majd egy óvszert húzva magára hajolt újra ajkaimra. Halkat nyögtem mikor megéreztem teljes méretét magamban.
– Azth akarom, hogy úgy élvezz el alattom, hogyh azt nyöghöd, hogy Oppa. - mondta kicsit akadozva majd elkezdett mozogni.
– O..oppah. - nyögtem halkan.
Jungkook olyan durván és vadul dugott ahogy csak tudott. Jinhez és Jiminhez képest ez egy teljesen új élményt nyújtott. Lökései egyszerre voltak erősek, gyorsak és mélyek amiknek meg is lett a hatása.
YOU ARE READING
Ajándék Yoongitól ( Befejezett )
FanfictionFőszereplőnk Anna egy érdekes lány. Könnyen zavarba jön amit a fiúk ki is használnak. Egy nap azonban elrabolják. Yoongi szokásához híven régi ismerősét látogatja meg. Azonban most szokásától eltérően nem csak egy éjszakára vásárol. Hazaviszi a lán...