Обійми?

73 8 0
                                    

Мені нічого любити, берегти, стримитися. Але все почало змінюватися з появою двох хлопців в моєму житті.
Давайте знайомитись мене звати Свєта і мені 16.Я не маю мрій, захоплень, і нікого крім рідних не люблю(точніше не переношу) Моє життя дуже просте.Кожен день нічого нового. Я маю друзів , але ми не можемо стати близькими тому що в мене є таємниця, яку я нікому не розкрию(я так думала) .
Все почалося з того що до нас перевелись два нових учні, і потрапили вони саме до мого класу. Я сиджу сама на останній парті, і мені це подобається. Але наший класний керівник коли садив новох учнів, одного з них посадили біля мене. Мене це і радувало, і бентежило. Новий сусід по партії виявиася дуже стильним хлопцем, на ньому був дуже дорогий костюм, і він був причесаний. Я відразу зрозуміла шо ці двоє багатії. Вони були в дорогому вбранні. Коли мій новий сусід почав діставати підручники. Діставши їх, він почав розмову
-Привіт, я Віталій, можна просто Віталік, а тебе як звати, так як я новенький не могла би ти зробити мені екскурсію по школі?
Це мене збентежило неміг когось іншого попросити? Я маю тратить свій дрогоціний час на нього? Ні. Ну раз він не знає шо я нікім не цікавлясь, то прогуляюсь з ним, по тій клятій школі.
-Мене Свєта, дуже приємно. Звісно я можу тобі все показати.
Нашу розмову перервала вчителька .
-Мартинюк, Борбіч припинили розмови!! -вона сказала дуже сирдито. Тому до кінця уроку я її уважно слухала. Закінчився перший урок, і ми з Віталіком пішли в їдальню поїсти. Ми поїли і пішли назад в клас. Доречі я навчаюсь в 11 класі, і мені скоро здавати ЗНО, і це не чуть не радує . Зараз дівчата думають про хлопців, любов. А я поспішаю до дому тільки щоб погодувати його . Тільки через нього повертаюсь із школи так швидко. Це мій кіт. Хах, ви можете подумати що з тобою не так? Але я вам твердо скажу що я сама не знаю.
Уроки закінчилися. Я поспішаю
додому. Вже майже завернула за школу, як хтось мене хапає за руку, я повертаюсь. І це виявився новенький, але не Віталік.
-В мене телефон зламався чи що, чому в ньому досі нема твого номеру? Доречі мене звати Діма, а тебе?
Він дуже дуже дивний, таких я ще не зустрічала, але це похоже його ізюмінка.
-Так мене ще не пікапили, конешно. Мене звати Свєта. Дуже приємно познайомитись.
А він виявився не дуже і поганим він пригостив мене тортіком з чаєм в місцевому кафе. Ми познайомилися. Після кафе він мене провів до будинку. Я так розповіла ніби це було побачення, але це не так. Я вже хотіла зайти в підїзд, як мене зупинили потянули на себе і обійняли.
Я була в шоці, що відбувається? Якого милого мене хтось обнімає?Але мені це сподобалось, хоч і тривало не довго. Що на нього найшло?Що він вирішив мене обійняти? Відійшовши він подарував мені маленького пушистого зайчика. Він такий милий(я про зайця) думаю з Дімою шось не так. Після того він безслідно втік(чи пішов) Мені раніше ніхто не дарував подарунків з хлопців. Він став першим. Але далі сталося ........

StayWhere stories live. Discover now