voice inside

5 1 0
                                    

....Ei ole ei paremaid halvemaid aegu..mõtlen ma enda peas nuttes vaikselt enese sisse. Kas sa tõesti võid öelda et on hetk milles viibime pragu?

Ma sirgun oma nutupaigast, vetsust kust muidu eks see ainuke koht kus saan siin üksi olla.
Ma nuuksun, kui mõtlen enesest. Peas iga liigutusega mõtlen
I'm not good enough.
Tahaks kukkuda maha taas ja nutta enesesse.
Hinga sisse, hinga välja on see mida mu sõber mulle ütles.

Leidsin ennast vaikselt ütlemas ....on vaid hetk milles viibime pragu... Naersin sissepoole selle mõtte üle taas, vaikselt. Kui oleks vaid hetk mis loeks vaid praegu siis poleks ma kurat siin. Nii haige ja haletsev.
Tuian korteris ringi hinga korrutan endale, hinga loe numbreid, ma ju ei saa sest iga numbri iga sekundiga tuleb mul iga naer iga mõnitus meelde mida läbi elasin. Kuulen nende naeru nende igat sõna nende kõrvu vettjooksvat panevat häält. Nende tagarääkimiste sosinaid.

Vaatan enda telefoni ,, ikka keegi ei tunne minust puudust, keegi ei kirjuta mulle. Isegi sõpradel on pohh." Kas tõesti ütlesin ma seda välja? Ei noh keegi seda tähele ei pane niiet suva. Pean hingama taas. Homme kavatseb olla kool ma tuletan meelde. Ma hakkan mõtlema nendele mõnitustele, poistele, ilusatele sõpradele ,kes tahaksin olla. Kuulen häält enda peas, see hääl olen mina, mina ise ainult ennast salgav ja sammuti vihkav , tõsi hääl on veidi moonutatud ja inglise keelne.

,,You're not good enough, look you're hid hideous no boy likes fat girls like you"

Miks ma nii teen endale ma iial ei ütleks seda kellegile teisele ma taas satun samasse nõiaringi nende mõjutustega ümbritsetusse , pisarad kogunevad mu silmise kuivatan need ära kiirest enne kui....

,,Look you're weak and ugly, trust me you're ready "

Ma ütlen enesele ei see on halb, sest ma tean see tee on ohtlik, kuid pole vahet mida ma enesele ütlen või mida teised ütlevad mulle sest hääl tuleb tagasi ...

,,They don't know what you want, I can help you"

Ma tunnen pulssi aeglaselt kiiremas ma proovin rahustada ja ennast veenda et see on halb

,,You like shortcuts don't you, we all do, just trust me I can make you from 2 to a flaming hot 10 real fast. Don't you know boys like you because your body"

See on justkui köievedu iseendaga ainult sinu enda loogilise mõtlemise vastas on peale hääle ka mõnitused, emotsioonid ja poisid, hormoonid.

Ma ei saa enam seda võtta ma olen vist nõus ei ei ei ma ei tohi ma tean mis järgne

,,I told you I can make you happy, thin, pretty "

Ma ei saa enam...ja ma teen kõik et ilus olla palun aita mind, ma ei jaksa dieeti pidada palun ei

,,No need for it, you can eat whatever you want just erase it after...souds pretty good doesn't it"....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 05, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fooling your mind (enese valed)Where stories live. Discover now