Namjoon szemszöge:
Egész este Annát ölelve aludtam. Végre rajtam van a sor, hogy lefeküdjek vele. Alig várom már.
Jin hamar kelt így most nincs senki rajtunk kívül a szobában. Anna nyugodt, alvó arcát figyeltem. Vajon mit álmodhat?
Óvatosan simítottam végig oldalán ő pedig halkan sóhajtott egyet. Kezemet lejjebb vezettem egészen a bugyijáig.
– Nicsak mi van itt. - suttogtam magam elé - A kis Annának csak nem nedves álmai vannak?
Óvatosan végigsimítottam nőiességén amitől megremegett és nyögött egy aprócskát. Nem tudtam visszafogni magam és nem is akartam. Apró puszikkal kezdtem belepni arcát amire ébredezni kezdett. Óvatosan nyitotta ki szemét és még szinte teljesen ködös tekintettel nézett rám. Kajánul elmosolyodtam majd bugyijában lévő kezemmel akcióba lendültem. Egyik ujjamat feldugtam neki és már mozgatni is kezdtem. Olyan gyorsan ébredt fel ahogy csak lehet. Szinte azonnal nyögni kezdett de próbálta visszafogni magát. Gyorsan dugtam fel neki újabb két ujjamat amitől szó szerint visított egyet.
– Nah..Namjoon. Miht...mit csihinálsz? - kérdezte miközben egyik kezével próbálta eltakarni arcát a másikkal pedig a rajta ügyködő karomba kapaszkodott.
– Babygirl. Neked most csak Daddy vagyok. És megbüntetlek mert tegnap este csúnyán beszéltél. - vigyorogtam le rá.
Anna csak nagyra nyílt szemekkel nézett rám egy darabig de utána beletörődött a sorsába és újra nekiállt nyögni. Rohadt izgató a hangja, de még nem terveztem betenni neki. Most megtudja milyen gyorsan pörög egy rapper nyelve. Egy gyors mozdulattal rántottam le róla a takarót majd szépen lassan kihúztam belőle ujjaim. Anna csak csalódottan nyüszített egyet de nem tett semmit. Lecsúsztam nőiességéhez majd mielőtt még bármibe is belekezdtem volna megszólaltam.
– Ha megérzem a kezedet a hajamban nem hagyom, hogy elélvezz Babygirl.
Szegény lány újra döbbent szemekkel nézett rám, de nem hagytam neki sok időt, hogy felfogja mit mondtam. Rögtön nyalni kezdtem és közben bevetettem ujjaimat is. Éreztem ahogy megremegett és egyre többet nyögött ahogy én egyre gyorsabban pörgettem benne a nyelvem. Sejtettem, hogy már nem fogja sokáig bírni és igazam is lett. Teljes erejéből hajamba markolt és közelebb tolta fejemet magához. Én persze rögtön abbahagytam mindent és felé másztam.
– Mondtam, hogy nincs nyúlkálás. Rossz kislány vagy. - ingattam meg a fejem rosszallóan - Ezért büntetés jár.
– Miht akarsz velem csinálni Daddy? - kérdezte kicsit kipirult arccal.
Azt a rohadt, hogy milyen izgató ezt a szót hallani az ő szájából. Nem válaszoltam a kérdésére csak gyorsan szekrényemhez szaladtam és kivettem egy kis dobozkát. A dobozból egy fekete szalagot és egy vibrátort, majd visszamentem az ágyhoz.
– Add a kezed! - utasítottam határozottan Annát aki egy szó nélkül engedelmeskedett nekem.
Összekötöttem két kezét csuklójánál majd az ágy háttámlájához kötöttem a szalagot.
– Na így már nem fogsz tudni nyúlkálni. - vigyorodtam el kajánul. - Ezt pedig szépen feldugom neked. - mutattam fel neki a műpéniszt.
Anna nem szólt semmit csak egy aprót rántott a kezén, hogy leellenőrizze tényleg nem fog tudni a kezeivel semmit csinálni. Vissza másztam lábai közé amik fel voltak húzva egy terpeszbe. Szépen lassan kezdtem el feldugni Annának a műfaszt amikor kinyílt a szoba ajtaja.
– Kész a regge…- lépett be Jin az ajtón - li.. MI A FASZ? - döbbent le rögtön, majd elkezdett hátrálni - Én akkor most megyek. - mutogatott az ajtó irányába majd amilyen gyorsan csak tudott kislisszolt a szobából.
STAI LEGGENDO
Ajándék Yoongitól ( Befejezett )
FanfictionFőszereplőnk Anna egy érdekes lány. Könnyen zavarba jön amit a fiúk ki is használnak. Egy nap azonban elrabolják. Yoongi szokásához híven régi ismerősét látogatja meg. Azonban most szokásától eltérően nem csak egy éjszakára vásárol. Hazaviszi a lán...