Cihan'a cevap vermeden telefonumu kapattım.
Gözlerimi bahçede gezdirirken Nur'u salıncakta sallayan Cihan'ı gördüğümde düşündüğümden daha fazla etkilendim. Çünkü beni de o salıncakta sallamıştı... Ve bu benim için öylesine bir anı değildi. Oldukça önemli bir anıydı.
Dolan gözlerimi sıkıca yumarak derin bir nefes aldım.
Sakin olmalıydım... Sakin olmalıydım ve ağlamamalıyım. Bu kadar insanın içinde durup dururken ağlamaya başlayan bir kız olmamalıydım...
Yaşlar geri gittiğinde gözlerimi açtım.
Gözlerimi onlardan çektim. Başımı merdivenlere çevirdim ve onları gördüm. Yeni taşınan aileyi gördüm.
Hepsi beyaz tenliydi.
Kızıl saçlı, yeşil gözlü, alımlı bir kadın.
Sarışın, mavi gözlü bir adam.
Kızıl, yeşil gözlü, çilli, şirin ve benden biraz küçük gibi duran bir kız.
Kızıl, yeşil gözlü, çilli, uzun, yakışıklı ve benden biraz büyük duran bir erkek.
Bu kızıl kızı tanıyordum.
Arya...
Onunla gittiğim bir kursta tanışmıştım. Üç sene yakın arkadaş olmuştuk fakat onlar İstanbul'a taşınmıştı. Biz de görüşememiştik.
Beni tanır mıydı?
Bize doğru ilerlemeye başladıklarında gözlerimi Arya'ya diktim.
Bahçedeki herkes tanıştığında gençler park tarafına gönderildi.
Arya yanıma geldi ve içten bir gülümseme yayıldı dudaklarına. Gözleri doldu. Sarıldı bana. "Seni çok özledim manyak gezegenim."
Kollarımı bedenine sarıp gülümsedim. "Bende seni çok özledim salak Arya'm."
Ayrıldığımızda Arya'nın abisi Aral hariç herkes bize şaşkın bakışlar atıyordu.
Arya benden bir yaş küçüktü. Aral benden bir yaş büyüktü.
"Siz tanışıyor musunuz?" Bunu soran Lal'di.
"Evet. Eminim onu hepinizden uzun süredir ve iyi tanıyorumdur." Dedi Arya gözlerini kısarak. Biraz ters bir insandı ve iyi bir gözlemciydi.
İnsanların ruhlarını bakışlarından hemen çözebilirdi.
O akşam Arya'nın salak esprileri, Aral'ın sessizliği, Lal'in aptal sırıtışları, Göksu'nun asık suratı ve Cihan ile Nur'un vıcıklıklarıyla geçti.
🌍🌎🌏
Arya?
Aral?
Yeni texting yazmaya başladım. Şuan taslakta hihihihi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karpuzlu Meyve Suyu. | Texting.
Novela Juvenil(Tamamlandı.) Anonim: Bu minik yerdeki en güzel anım, Anonim: Seninle karpuzlu meyve suyu içmekti dünyam. 🌎🌍🌏 Bu hikayenin içinde bolca karpuzlu meyve suyu, Türkçe konuşamayan kızın dramı, kendini bir şey zanneden gıcık kızlar ve saf bir dünya va...