Capitolul 4

2K 44 2
                                    

•imi pierd simtul ratiunii.Mi se opreste respiratia.Era doar imaginația mea plina de ea?Ochii nostri se tot intalneau timid iar eu tremuram din toti rarunchii.Era prea reala pentru mine.Cert e ca o vedeam perfecta.
-La care ea?  ma intreaba zambind.
-as fi vrut sa-i spun ca ea e motivul tuturor fricilor mele.As fi vrut sa am curajul sa ma comport asa cum imi spunea instinctul.Dar tot ce puteam sa fac era sa o privesc in ochi.
-Ti-ai pierdut vocea?
-N..nu.
•se apropie de mine si isi aprinde o tigara.
-Ce faci singura aici?
-Ma gandesc.Sau incerc.
•isi musca buza inocent in timp ce expiră fumul tigarii si imi zambeste sarcastic.
•tacem cateva secunde si o vad cum se apropie de mine brusc.Am inceput iar sa tremur si ii simt figura aplecandu-se peste mine,din ce in ce mai aproape.

p.o.v Sara
•o vedeam de aproape si ii priveam ochii jucausi.ii iau geana cazuta pe obraz si o simt cum tremura.E asa inocenta.

p.o.v Rose
•pentru un moment am sperat la un sarut.O singura secundă am crezut,m-am gandit ca poate nu visez degeaba.As vrea sa fiu mai realista.Ii simt mana din nou pe barbia mea,buzele aproape lipite de ale mele.Ii pot simti si respiratia.E asa de aproape.
-Imi lipsesti.
-N-as prea crede.
•se indeparteaza.
-Rose,uite.Ai un iubit.Ai alti prieteni acum.A trebuit sa ma detasez cumva.
•in acel moment il vad pe Isaac cum se apropie de noi.Da sa ma sărute.Il refuz.
-Cred ca ar trebui sa plec.
-Ar fi si cazul.    sopteste Isaac.
•Sara se indeparteaza si el se asaza langa mine.
-Ar trebui sa mergem si noi.
-Nu ai raspuns la telefon toata seara.Alexia si Millie abia stiu ceva de tine si imi spui ca ar trebui sa plecam?
-Doar..nu acum.Scuteste-ma.
•imi trag mana cand incearca sa mi-o atinga.Ajungem la Alexia pe fundalul melodiei "Sweather Water",semn ca spectacolul era pe sfarsite, ca sa aflu ca Millie bause cam mult si era deja acasa.
-Unde ai fost pana acum?
-Cu isaac.
•nu voiam sa stie.Era a mea,era iluzia mea si tot ceea ce simteam ca trebuie sa am.
-Eu cred ca plec.Nu ma simt prea grozav.
-Esti sigura?Vin cu tine?
-Nu.Distreaza-te.
•nu ma mai obosesc sa il opresc pe Isaac din a ma urma.Intram in masina.Pun mana pe chei si ma opreste.Ma trage brutal spre el si ma saruta fortat.Ma simteam constransa.Vinovata si plina de ea.Eram dornica,dar in niciun caz pentru el.Imi urca mana pana la nivelul pieptului si tot incearca.Isi da tricoul jos si atunci opresc sarutul.
-Intarzii acasa.
•se imbraca si se da jos din masina.Era ultimul lucru care ma interesa in momentele alea.Conduceam tarziu in noapte si ea parca ma sufoca.Nu cred ca mai gandeam de mult.Ajung acasa si intru subtil pe geamul de la parter.Urc rapid fara sa mai ridic rucsacul cazut in gradina.Intru in camera si imi aprind o tigara.

P.o.v Sara
•nu e normal si nici nu trebuie sa fie.Nu pot sa ma joc asa cu ea.Totusi mor sa-i sarut buzele si sa-i ating fiecare parte din corp.Beau tot mai mult pentru ca vreau sa o uit.Si inca nu stiu daca se poate.

Gay As FuckUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum