SFÂRȘITUL POVEȘTII PE SCURT:★Pe scurt, Elena și Adrian sunt împreună, însă după ce Elena îi vede lui Adrian adevărata lui față îl părăsește.
★După câteva luni Elena se îndrăgostește de Erik iar mai apoi ei doi vor fi împreună.
★Părinții Elenei apar într-o zi cerând bani să plece în America. Mătușa și bunica ei refuză și părinții Eleni pleacă nepăsători de existența acesteia.
★Elena se înțelege din ce în ce mai bine după moartea bunicii ei.
★Elena intră în depresie după ce Erik a înșelat-o cu o altă fată și merge la cea mai bună prietenă a ei Bianca.
★După ce Erik își dă seama că e un dobitoc și că o iubește doar pe Elena o părăsește pe acea fată pe nume Ina și speră că Elena îl va ierta.
★Elena nu îl iartă pe Erik dar rămân prieteni că mai demult.
★Erik suferă din cauza acestei decizi luate de Elena și pleacă în Londra împreună cu tatăl lui.
★Peste doi ani Erik revine în România unde este întâmpinat de către Elena. Cei doi sunt din nou împreună.
★Elena și Erik se căsătoresc după ce au aflat că vor avea un copil. Cei doi plănuiseră să se căsătorească mai târziu dar datorită copilului acum sunt soț și soție.
★Ina, însetată de răzbunare apare la nunta celor doi cu un pistol pe care îl îndreaptă către Elena. Erik se aruncă în fața Elenei pentru a o apăra de glonț. Ajunși la spital nu s-a mai putut face nimic, Erik a murit.
★Elena vrea să se sinucidă dar se gândește că (,) copilul ei merită o mamă.
★După ce fica Elenei se naște, îi pune numele Erika.
★In fiecare zi Elena plângea neîncetat, consuma foarte mult alcool și țigări nemaipasandu-i parcă de fica ei, acum în vârstă de 8 ani.
★Intr-o noapte Erika fuge de acasă fiind mai apoi dispărută 4 zile și 4 nopți. După ce este găsită Elena își dă seama că cea ce face este greșit și renunță la băutură și țigări axându-se la fica ei și la noul ei loc de muncă.
★Erika are 19 ani. Se mută împreună cu mama ei la mătușa Elenei si stau acolo 8 ani.
★Cand Erika împlinește 27 de ani se căsătorește cu un bărbat pe nume Cristian care este cu 5 ani mai mare decât ea însă acest obstacol nu le oprește iubirea.
★Elena moare în august, după ce a căzut de la etajul 6 a blocului în care stătea.
SFÂRȘIT!
Acesta a fost sfârșitul povești.
Am încercat să termin mai repede deoarece nu voi avea timp și câțiva ani voi lipsi de pe wattpad, poate nu voi mai intra niciodată pe wattpad începând din această lună.Am încercat să fac sfârșitul pe scurte fragmente.
Să-mi spuneți va rog o părere sinceră despre carte.⭐️Mulțumesc!⭐️
Si din nou, nu uitați de ⭐️ și de 💬.
😍La revedere!😘
CITEȘTI
Povestea Elenei [FINALIZATĂ]
AbenteuerElena, o fată de 17 ani a cărei viață a luat cu totul o altă întorsătură atunci când mama ei a abandonat -o și tatăl ei s-a refugiat în băutură. Au trecut 2 ani de atunci, si tot de atunci stă la bunica și la mătușa ei. Bunica ei este o femeie cu t...