0.9

89 5 3
                                    

Evet aradan günler geçti. Onlar birbirine daha çok aşık oldular. Jimin yavaş adımlarla sevgilisinin yanına gitti.

Sevgilisi kanepede oturmuş televizyon izliyordu. Dün gece o kanepede uyuyakalmıştı. Ama Jimin bir türlü onu uyandıramamıştı.

Hala uykulu gözlerle televizyona bakan sevgilisine arkadan sarılmıştı. Yoongi ise hemen kafasını, Jimin'in güzel kokusunu alabilmek için, kafasını hemen onun boynuna soktu.

Jimin'in içinde büyük bir sıkıntı vardı bugün sebepsizce hemde.
Çok mutsuz hissediyordu. Nedenini biliyor fakat inkar ediyordu.

Kalbi acıyordu. Artık Jimin'in kalbi zorlanıyordu, hemde çok fazla...

Jimin sevgilisine onu sevdiğini fısıldadı, dudaklarına. Sonra ise minik bir öpüşme başlattılar. Bu Jiminin o kadar hoşuna gitmiştiki gülmeye başlamıştı. Sevgilisi ise onun dudağına minik buseler kondurarak ondan ayrıldı.

Sarıldılar kanepede. Uyudular.

Bu birlikte kanepede yatışları yoonginin hayatındaki en huzurlu uykuyu çekmesini sağlamıştı. Ama bilmiyordu ki yoongi bu uykunun son huzurlu uykusu olacağını. Bilmiyordu ki sevdiği solgun minik çocuğu bir daha göreceğini. Bilmiyordu ki nasıl bu kadar aşık olduğunu, bilmiyordu ki onsuz napacağını, bilmiyordu, bilmiyordu, bilmiyordu...

Kalbi çok acı çekiyordu, canı yanıyordu. İnsanlar geçer demişti ama geçmedi o yara hiç bir zaman kabuk tutmadı sürekli kanadı. Sadece Yoongi o yarayla yaşamaya alışdı. O sürekli minik meleğiyle rüyalarda buluştu.

Dediğini yapmıştı meleğinin. Bir kolye, minik bir yıldız şeklinde.

Yıldızlara baktı her gece ve daha fazla aşık oldu gökyüzüne.

Yıllar sonra da aynıydı. Ama yoongi minik sevgilisiyle rüyalarda buluşmayı çok seviyordu, bu yüzden çok uyuyordu zaten. Hiç kimse anlamamıştı onu.

Uyumadan kolyesini öperdi hep. Çünkü sevgilisi iyi geceler öpücüğünü çok severdi.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
ÖZÜR DİLERİM
UMUDUNUZU KESMEYİN

HER SON YENİ BİR BAŞLANGIÇTIR

. HİRAETH . >yoon.min<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin