Caysie a já

22 3 0
                                    

Ahoj! Pro připomenutí😊
Ellie- psáno normálně
Caysie- psáno křivém

"Aaaa..,, probudila jsem se s křikem. U mé postele stála Caysie. " Noční můra?,, zeptala se mě, pořád s vyděšeným výrazem ve tváři.
(Začátek kapitolky 2)

" Jo, ale tentokrát to bylo jiné. Bylo to hodně reálné,, řekla jsem, poněkud ještě vykolejená, z toho co se mi zdálo. " Co se ti zdálo?,, zeptala se mě Caysie a sedla se mi k nouhoum. " Byla jsem tady v našem bytě a ....šla jsem se napít a pak jsem se šla kouknout na tebe. Slyšela jsem těžký výdechy. A to stvoření...to stvoření stalo v přecíni. Chytilo mě...,, řekla jsem vystrašeně. Pálely mě slzy v očích.

Koukla jsme se na Caysie, ta měla těď ještě více vyděšený výraz. " Co je?,, zeptala jsem se jí nechápavě. Caysie mi ukázala na břicho a pak se chytla za pusu. Nechápala jsem proč mi ukazuje na břicho, až pak jsem se tam koukla a málem jsem omdlela. Byly tam červené otlačeniny. " Pane bože!,, vykřikla jsem. " Uklidni se! Třeba sis to udělala o postel,, snažila se mě uklidnit Caysie. Neůspěšně! Pořád jsem ječela a máchala kolem rukama jako postiženej lachtan. Caysie se naklonila a chitila mi hlavu. " Nic se ti nestane! Chápeš! Jsem tu s tebou!,, řekla naprosto klidně. To mě uklidnilo.

Pohled Caysie
Vyšilovala, házela kolem sebe jako postiženej lachtan. Ne, že jsem se bála o sebe, ale bala jsem se o Ellie. Naposledy na základce, v devítce. Se jí zdály až moc reálné sny. A teď je to zpět. Musím být teď obzvlášť pozorná a neustále u ní. V pomyšlení na to že by se jí něco stalo.... Chytila jsem jí za její horké tváře a podívala jsem se jí přímo do očí. " Nic se ti nestane! Chápeš! Jsem tu s tebou!,, snažila jsem se znít klidně, ale v sobě jsem křičela a klepala se. Uklidnila se. " Díky...,, vyhrkla ze sebe Ellie a obejmula mě.

Když jsme byly po snídani, vyrazily jsme do školy. ( no do školy...sešly jsme schody a přešly ulici, ale jako co?).

Pohled Ellie
Jsem moc ráda, že je Caysie moje kamarádka. Nevím co bych bez ní dělala. Vyšly jsme do školy a před školou na nás číhala třídní fiflena. Známá taky jako ,, klíště,, ale její pravé jméno je Jennifer Sančesová. A proč se jí říká klíště? Jednoduché...chodí za každým klukem co se jí líbí. A pak když jí přestane bavit, tak se s ním rozejde. Většinou je to týden, možna dva. Ale to není důvod proč se jí říká ,,klíště,, pravý důvod je ten. Že už asi přes dva roky se snaží jen o jednoho kluka. Jmenuje se Rei...a můžu vám říct, že je strašně krásnej. Chytrej a inteligentní. Každá po něm touží, ale žádná na něho nikdy ani nepromluvila. Kromě Jennifer.

" Nazdárek vy podivínky,, řekla namyšleně Jenn a za ní staly její poskoci( její ,,kamarádky). " Nadar nádhero! Nechceš mi uhnout s těma svíma...sluškama někam do háje!,, vyletěla na ní Caysie. " Caysie, taky tě rada vydím. Dnes vypadáš obzvlášť divně,, vyprskla kysele Jenn a tvářila se že je královna urážek. Jenže to asi nezná Caysie.

" Je...Jenn, ty vypadáš obzvlašť jako kurva. Jo.... počkat..ty kurva jseš!,, řekla Caysie a vzala mě za ruku a šla se mnou do školy, skrz Jenn a její poskoky.

Pohled Caysie
Ta mě zase tak nasrala! Jennifer! Jennifer! Kurva je to! Ať nechá Reie napokoji. A mojí Ellie taky! Nikdy jí nebude říkat že vypadá divně, nebo že je podivínka. Takhle jí můžu říkat jen já. Zčervenala jsem když jsem si uvědomila že jí držím za ruku.
" Emm...promiň,, ještě víc jsem zčervenala a pustila jsem jí. Hned jsem si dala ruce do kapes u mých černých rockových kalhot.

Čauky! To je konec 2. Kapitolky. Je trochu delší, ale doufám že vám to nevadí.  Opět se omlouvám za pravopisné chyby. 😊😋

BUDOUCNOST VE SNECHKde žijí příběhy. Začni objevovat