Öncelikle yeni bölüm geç olduğu için özür dilerim. Yeni eve yerleşmek tahminimden uzun sürdü.
Yeni bölüm soran, merak eden urbe04 , Btsjina2 sizi daha fazla bekletmek istemedim ve sorduğunuz için bu bölüm ithafları size gelsin ❤️
melekgeren , ElifYolcu3 , catcatcatmiyav
düzenli okuduğunuz için size de bir ithaf var bu bölümde ❤️İyi okumalar 🌸
—————————————————————
Simon'a doladığım kollarımı ayıramıyordum. Sadece bir an için çok sevdiğim gözlerine bakmak için geri çekildim ama yeşil hareleri görünce yine ağlamaya başlayıp başımı en yakın arkadaşımın boynuna gömdüm. Gözyaşlarım t-shirtünü ıslattı.
"O kadar zaman uyudum ama bir şey değişmemiş, hala dünyanın en sulugöz arkadaşına sahibim. Tamam artık, geçti ağlama lütfen. Ben buradayım."
"Simon bunu nasıl söylersin. Neler yaşadığımı bilmiyorsun yokluğunda. Seni bir daha göremeyeceğimi sandım. Şimdi karşımda olduğuna inanamıyorum. Sen ölmüştün Simon, kollarımdaydın ve artık nefes almıyordun. Sonra bir şey oldu, nasıl bilmiyorum ama kalbin tekrar atmaya başladı. O olaydan önce bana bir şey söyledin, hatırlıyor musun?"
Simon gergin görünüyordu. Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldıktan sonra tekrar açıp bana baktı ve sakince konuştu.
"Evet, onlar hala hayattalar Lana, deliler yaşıyor."
Deliler aşıdan sonra saldırganlaşan üçüncü gruptu ama hepsi seneler önce yok edilmişti. Sadece iki grup kalmıştı, Elitler ve Sıradanlar. Yani bize öyle söylenmişti. Simon ise onların hala hayatta olduğunu söylüyordu.
"Bu nasıl olabilir Simon? Yıllardır onlardan hiç biri görülmedi. Her yayın günü, delilerden nasıl kurtarıldığımızı izliyoruz. Hem onlar nerede ? Duvar dışında mı?"
"Hayır, aramızdalar. Yani ben öyle olduğunu düşünüyorum."
"Bundan nasıl emin olabiliyorsun?"
"Çünkü bana saldıran onlardan biriydi Lana."
Duyduklarım karşısında nefesimi tuttum ve geri çekildim. Bu doğru olamazdı. Aramızda olsalar farkına varmaz mıydık? Çok saldırgan oldukları için insanlara zarar verirlerdi ve mutlaka haberimiz olurdu.
"Simon yaşadığın şey kolay değildi. Belki kafan karışmış olabilir mi? Sana saldıranın delilerden olduğunu neden düşünüyorsun?"
"Kendisi söyledi. Onları konuşurken duydum. Bir plandan bahsediyorlardı. Yaşadığımızı anladıklarında onlar için çok geç olacak dediler."
"Simon ben anlayamıyorum. Delilerin oturup plan yaptıklarını ve sakince konuştuklarını mı söylüyorsun? Böyle bir şey mümkün mü?"
"Lana nasıl olduğunu ben de açıklayamıyorum ama kendilerine deliler diye hitap ettiler. Kendilerini bir süredir gizliyorlarmış."
"Peki onlar kim Simon? Sana saldıranı tanıyor musun?"
Simon'un rengi attı, gözlerini kaçırdı. Uzun süre kafasında bir şeyi tartıyor gibiydi. Konuşurken bana bakmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNÜŞÜM SERİSİ 1 / SIRADAN (TAMAMLANDI) #Watty2020
FantasiLana Adams Sıradan'lardan biriydi. Yeni kurulan bir dünyada doğmuştu. Bu yeni dünya Elitler denilen, özel güçleri olan insanlar tarafından yönetilen , Sıradanların ise çalışmak zorunda olduğu bir yerdi. Lana kendiyle ilgili büyük bir sırrı ke...