Prolog

124 9 10
                                    

Svemir.

Veliko crnilo i beznađe bez žive duše,prepuno zvijezda,galaksija,meteora...Ljudi su oduvijek bili zaintrigirani tom velikom nakupinom vodika.Nama najpoznatija galaksija je naravno Mliječna staza.Najpoznatiji planet nam je naravno Zemlja.Ali jesmo li zaista sami u svemiru,jesmo li zaista toliko sebični da mislimo da smo jedini u tolikom prostoru?

Postoji li život izvan Zemlje?Jesmo li jedini ili tamo negdje postoje i drugi?Iskreno nemam pojma.Ali znam da 8 milijardi svjetlosnih godina udaljen od zemlje postoji jedan planet. Sumatrin. Zemljin sestrinski planet samo što je barem dvadeset puta veći od nje.

Na Sumatrinu ima svega kao i na Zemlji:vode,životinja,kisika,biljaka.Planet prilagođen za to da se na njemu živi.Tu u priču ulaze Sumatrinci,stanovnici Sumatrina.Sumatrin je zahvaljujući njima za dobrih šesto godina napredniji u tehnologiji od Zemlje.

Sumatrin se sastoji od pet kontinenata.Velovara najvećeg od svih,kontinenta vode.Velovar je prepun vode i vodopada koji sežu sve do oblaka.Velovaržani ne hodaju po travi ili po cestama,oni hodaju po vodi.

Drugi po redu je Vindig,kontinent vjetra.Premda se smjestio na samom sjeveru planet Vindig je itekako povoljan za život.Na njemu vjetar puše 24 sata dnevno ,nikada ne prestaje puhati.

Sljedeći je Lemon ,kontinent leda.On je na Sumatrinu nešto kao nama Antartika. Na njemu je vječni led.Premda već većina misli "tko je toliko lud da ovdje živi! "Sumatrinci naravno.Ako ne zbog klime sigurno zbog Aurore Aurelis koja se svake večeri spušta nad Lemon kao magla te oduzima dah svakome tko je ugleda.

Četvrti je Vrator,kontinent vatre.Što da kažem?Ime mu samo kaže prepun je vulkana,vatre i pustinja.Ovdje sigurno nitko ne živi,ali ponovno to je krivo.Velovarci itekako vole svoj kontinent.Možda jest prepun vulkana ,ali gdje su vulkani tamo je i plodno tlo.

Najmanji,posljednji,ali i najvažniji je Jelon,kontinent čarolije .Da na Sumatrinu ima čarolije."Bez čarolije nema mudrolije"poznata je sumatrinska uzrečica.

Dok se mi na Zemlji zamaramo i svađamo oko toga tko će kome biti ministar,predsjednik,gradonačelnik koja je stranka na vlasti...Sumatrinci su skratili priču.Tamo postoje kraljevi i kraljice.Svaki kontinent ima svoj par plave krvi, ali svi su oni odani glavnome Jelonskome kralju i kraljici koji su glavni gazde na cijelom planetu.

Vidite!?Sumatrin je u ponekim stvarima jako sličan sa Zemljom,ali po nečemu se ta dva planeta debelo razlikuju,a to je način života.Naime tamo ljudi žive načinom života romantizma,gotike i renesanse.Naravno običan puk se oblači po želji ovisi od osobe i razdoblja koje bira,ali na dvoru su još uvijek prisutne krinoline,tiare,krune i odjela sa zlatnim gumbima.Takav način života blisko je povezan za kraljevske obitelji.Također djeca su na Sumatrinu punoljetna već sa trinaest godina.Djevojčicama je zato od trinaeste pa nadalje zabranjeno nositi hlače.

Sumatrin je poznat po ljubavi.Tamo je ljubav najvažnija stvar.jednom kada se Sumatrinac zaljubi više se nikada neće zaljubiti.Čime se zaobilaze dupla vjenčanja,varanja u braku,rastave...Kada se Sumatrinac zaljubi cijeli mu se svijet okrene naopačke!

***

Dakle da razjasnimo par stvari.Prvo sorry što ovo ne pišem poboldanim slovima,ali nemam mobitel ,a ovo mi je prvi put da pišem na laptopu i nemam pojma kako promjenit slova.Drugo ja ne mogu vjerovat da ja ovo radim,naći moj Bože ovu priču objavljujem već po stoti put samo što sam si ovaj put obećala da je ne brišem.

Iskreno me nije briga hoće li netko čitati ovu priču ili ne .Imam ovu ideju otkako sam instalirala wattpad.Hvala svima koji čitaju Čari života .Ako će ikoga zanimati ova priča počet ću je u potpunosti pisat kada budem pred kraj ili kada završim s Čarima života.Možda i za tjedan ili dva ne znam vidjet ću!

I Hvala vam.

Pusa bambibimbo:D

SumatrinWhere stories live. Discover now