Przyległszy plecami do zimnych kafelków pod prysznicem poczułam jak słabnę coraz bardziej .Czułam jak ten wewnętrzny ból , mający swe źródło w samym środku mojego serca paraliżuje każdą komórkę mojego ciała . Myśli kłębiące się w mojej głowie były niczym szarańcza , jedna z plag Egipskich , destrukcyjnie działały na całą mnie , a ja nie potrafiłam temu zapobiec .
-Nie mamy o czym rozmawiać tak ?-parsknęłam wybuchając jeszcze większym płaczem .
Odkręciłam całkiem korek , by płynąca woda mogła zagłuszyć wszystkie moje emocje .
Nie chciałam aby ktokolwiek mnie teraz usłyszał . Nie miałam również więcej siły na walkę ''o Nas '' . Coraz częściej miałam wrażenie , że jesteśmy na przegranej pozycji , nawet jeśli ta myśl była daleko poza moją głową .Było to moim zmęczeniem , które dokuczało mi od dłuższego czasu nie potrafiłam spokojnie zasnąć . Masa niepożądanych myśli zaprzątała moją głowę , a ja nie mogłam za nic ich uspokoić . Stres przejął moje ciało w każdym procencie , a dzisiejszy dzień dodatkowo wzmocnił moje wewnętrzne napięcie .
Odwróciłam się na bok by móc spojrzeć na osobę zajmującą drugą połowę mojego łóżka .Wysoki brunet leżał plecami do mnie całkowicie ignorując moją obecność w pomieszczeniu .
Cichy płacz wypełnił pustą przestrzeń między nami .Słyszał mnie doskonale .
Wiedziałam iż każde pociągnięcie nosem , łza czy też płacz działały niczym igły przebijające wielkie serce chłopaka
Aron
Słyszałem , ze płacze i jak bardzo jest jej ciężko z tym wszystkim co nas ostatnio spotkało .Miałem niesamowitą ochotę przytulić , pocałować jej opuchnięte oczy i szepnąć jej do ucha , że jest dla mnie całym szczęściem i jedyną osobą na której tak cholernie mi zależy .
W pewnym momencie już nawet miałem to zrobić , przełamałem się i...
... skapitulowałem . Ona mi nie ufa . Po tym wszystkim co razem przeszliśmy ona najwyraźniej w świecie nie była pewna moich słów . Ten właśnie moment pokazał mi jak wielki błąd popełniłem raniąc ją tego dnia .
❤❤❤❤
CZYTASZ
Upadek królowej
Novela JuvenilCzasami zaczynamy kochać kogoś za bardzo przez co wplątujemy się w relacje niemające żadnej przyszłości. Mur jaki budujemy wokół tej osoby staje się kuloodporni, a my stajemy się armią mogącą zniszczyć wroga w razie najmniejszego konfliktu. A więc c...