Nincs átolvasva😅
*Suga szemszög*
Éppen a papír munkákat végeztem, mikor éjfél fele nyitódott a bejárati ajtó. Gondoltam Tae baba az, így lementem köszönni neki, már nagyon hiányzott egész nap. A lépcsőn leérve megpillantottam egy nagyon ismerős V mögül kikandikáló szőke hajkoronát. szemöldököm összehúztam, nem hittem a szememnek, Tényleg Jimin lenne? Kook félelme beigazolódott ezek szerint, ő hibája én mondtam neki pár órával ezelőtt, hogy ezt kibaszottul elcseszte.
-Szia..sztok?- köszöntem nekik
-Suga bébiiiiiii hadd maradjon- kérlelt Tae.
-Oké, de először mondja el mi történt.- itt tartottam egy kis hatásszünetet, és Jiminre néztem- ugye tudod, hogy csak még nagyobb bajod lesz ebből.
-Nem érdekel- szólalt meg kissé rekedtes hangján. Láttam, bőrig van ázva, pólója rátapad vézna, de izmos testére.
Lemondóan sóhajtottam, majd beinvitáltam a szobánkba és adtam neki egy boxert és egy pólót es elküldtem, hogy fürödjön meg. Visszamentem Tae-hez, ő az asztalnál ült és vacsorázott, amit még délután csináltam neki. Mikor odaértem nyomtam egy puszit a homlokára és ledobtam magam vele szembe.- Hogy hogy ilyen későn értél haza?- tettem fel a kérdést ami eléggé bökte már a csőrömet
|( ͡° ͜ʖ ͡°)|.-Nem tudom... jól esett sétálni.- mondta, azután tovább falta a rántottát. Nem is vitatkoztam vele.
Egy kis idő múlva Jimin jött le a lépcsőm az én ruháimban. Nem tudom, hogy Jungkook mégis hogyan tudta elcseszni ezt az egészet ennyire.... Visszafordultam V babához akinek az arcán enyhe féltékenységet véltem felfedezni .
*Jimin szemszög*
Sukár adott cuccot amiben aludhatok, holnap pedig elmegyünk V-vel ruhát venni nekem. Lefürödtem, majd meg is vacsoráztam. Még kicsit beszélgettünk és mentem is aludni... azaz csak próbáltam. Egész végig Jungkook járt a fejembe meg az a buzi természete....utálom. Nem tudom mit kéne tennem. Talán tényleg haza kellene mennem? Akkor esetleg kisebb bűntetést kapok. Nem tudom... semmit sem tudok....
Még sokáig gondolataimmal voltam elfoglalva, végül sikerülg álkmba merülnöm. Megint csak akartam ugyanis Tae berontott a szobámba. Már ennyi az idő? Egy szemhunyásnyit sem aludtam... TaeTae miért kell élned?-Jóreggeeelt- nyujtotta el a második "e" betűt, de mindjárt feldugok neki valamit ha nem takarodik ki másodperceken belül..- MONDOM JÓREGGELT... MÁR NEM IS KÖSZÖNSZ?- kezd el ordibálni mint egy kis gyerek. Én csak a fejemre húzom a takarót és átfordulok a másik irányba. Semmihez nincs kedvem. Már majdnemhogy álomba merültem és el is hittem, hogy elment, de nem. Rámugrott ez a fasz arcú, belekönyökölt az oldalamba és teljes testével rámnehezedik. Kínomba csak fájdalmasakat nyögtem, mint akit... izé hagyjuk is...
-Hagyjál már te vadállat hajnal van. Mit pattogsz összevissza?- mondom kicsit hangosabban a kelleténél. Megérkezett Mr. Stricimusz is.
-Tae baby, igaza van Chimnek- mondatába beleásít- gyere feküdjünk vissza.- jött közelebb, átkarolta V vállát, és a szobájukba mentek.
Ezután próbáltam visszaaludni több-kevesebb sikerrel. Elszunyókálhattam egy-két órára, aztán újra beköszöntött hozzám Faszfej... mindegy jobb mint Jungkooknál. Sikeresen kirángat az ágyból és egy fekete ajtóhoz vezet, már itt kezdett furcsa lenni az egész dolog. Kulccsal kinyitotta a zárat, majd elém is tárult a helység képe. Nem egy hálóra hasonlított, azt kell, hogy mondjam. Vörös falak, tele fekete szekrényekkel és egy fehér ágy virított a szobában.
Eközben V behúzott egy gardrób szerűségbe.-Na figyelj. Csak Vili ruháit hordhatod, amíg nem veszünk neked, oké?- első kérdés ami megfogalmazódott bennem, "Ki az a Vili?" Második, "És én eddig miért nem láttam?". Egy amolyan "miafrancról beszélsz ember" pillantással ajándékoztam meg.- lényegtelen ki vagy mi ő csak fogadd el és kész- vont vállat.
Mi az, hogy " ki vagy mi ő"???? Lehet, hogy két pszichopatához "költöztem be" vagy valami szexmániásokhoz? Mindegy Nyuszinál bármi jobb, esküszöm.
Bepillantottam, hogy mégis milyen cuccokról van szó... inkább ne tettem volna. Csakis kizárólag kekszi ruhák voltak a szekrényben(írói megj.: aki nem tudná mit jelent a kekszi, azt jelenti, hogy elég feszülős és kihívó ruhák).
Leesett az állam amikor megláttam, hogy ezeket kell hordanom.*idő ugrás*
Már pár órája vásárolgaghatunk, de még nem sikerült olyan cuccot vennem ami nekem is tetszik.. na mindegy. Elég kellemetlenül érzem magam ebben a feszülős nadrágban és felsőben, minden ferdehajlamú megbámúl rendesen.
Tae állandóan csak beszél nekem és nem bírja abbahagyni nagyon idegesítő...Már hulla voltam, mondjuk eddig is, de most mégjobban lefárasztott ez a fogya...- várj miii? Ez nem lehet, basszameg. Megláttam Jk-t nem messze tőlünk. Valamit tennem kell...
-V!- mondom kicsit hangosabban,páran ide is néztek, remélem Ő nem hallotta meg.- most azonnal.. ide- mutogattam kézzel lábbal, majd megfogtam a kezét és szinte befutottunk egy fehérneműs boltba. Én rögtön be is vágódtam a fülkébe pár alsóneművel, nem érdekelt, hogy foglalt vagy sem én bejöttem...
Szembe találtam magam egy nálam magasabb, barna hajú fiúval, aki nőket megszegyenítően kezdett el sikítozni. Hirtelen nem tudtam mit tegyek, így falhoz nyomtam és a száját lefogtam.Háj evríbádi!
A kicsi kihagyás miatt elnézést kérek. Most tényleg nagyon sok dolgom van (nyelvvizsga yeah boy).
Általába én szoktam megfogalmazni a történetet, ezért valószínű, hogy ritkábban lesznek részek:((
Remélem tetszett ez a rész is bár elég unalmas lett😂, ha tetszett akkor nyomjatok egy csillagot💖
-parkjams69
YOU ARE READING
The Worst Daddy (Jikook/ Kookmin ff)
FanfictionSziasztok! Ez az első ilyen jellegű könyvünk. Reméljük tetszeni fog. Jó olvasást💜 #armyforever 2019. 05. 23. #first- #1🏆 2019. 06. 09 #daddy- #2🏆