Ahoj jsem Ema Swetsnová.Taková nezajímavá dívka která je pro všechny divná nebo vzduch.Už dva roky se mnou nikdo ze školy nepromluvil.Ale dnes to bylo jinak.
Crrr.Uslyším zvonek a hned si začnu balit učebnice a sešity.Dojdu ke skříňce,vezmu si mikynu a vycházím ze školy.Vetšinou cestu domu chodím podél silnice ale dnes jsem se chtěla projít parkem.Sedla jsem si na lavičku,z kapsy jsem vytáhla sluchátka,dala jsem si je do uší a začala poslouchat girls like girls pro někoho divná písnička,pro mě dokonalá.
Najednou mi někdo zaklepal na rameno.Byla to dívka kterou tu potkávám skoro pořád ale nikdy jsem sní nemluvila."ahoj u-m můžu..můžu si přisednout?"zeptala se za neznáma dívka a já jen kývla.Jsem strašně stydlivá takže to se mnou bude těžký."Hele já jen už tě dlouho pozoruju..já jen..nechceš se b-bavit?"zeptala se ta neznámá opatrně "n-no umm klidně já jen se mnou už dva roky holka mého věku nepromluvila"řekla jsem strošku se smutkem v hlase."To já taky dokonce možná snad i tři roky!"řekla se smíchem a já se začala taky smát.Zjistila jsem že ta neznámá dívka z parku se jmenuje Allison Collinsová.Zvláštní jméno a ještě více zvláštní je ta dívka.
Takže první kapitola..
No nevím jestli mám pokračovat...
Je to na vás..jestli vás to začne doopravdy bavit číst budu psát každý den novou kapitolu!Ale to se nestane:)
No to je vše..-Sophie🌊🍒