Başlıyor ...

1.7K 37 9
                                    

İçimden bir ses bana her şeyi bırakıp şehre geri dönmem gerektiğini söylüyordu . Kararsızdım  sade ve normal bir insan gibi yaşarken beni bu şekilde durup dururken derinden etkileyecek olaylar görmem ruh sağlığımı bozmuştu sanki .  Bu kadın , bu köy , ailemin içindeki ölümlerin gizemi , Nhir Cinleri hepsi ve  beynimi kurcalayacan onlarca soru cevabı ise galiba bu kadında
Kadına artist bir bakış atarak
'Nerden Başlıyoruz ' dedim .
'Sana önce bu ilmi öğretmem lazım ardından köy ve buradaki Cinleri ve kabilelerini . Bizimle çalışan cinler ile tanışman lazım . Tecrübe edinmelisin .
Bu köyü kurtarmak ile biteceğini sanma asıl mesele Nhir Cinlerinile ailesinin bağlantısı garip olan şu ki evlat  ilişkileri bu kitapta asla geçmez . Bu gizemi senden başkası çözemez . İlk olarak Bizim tarafımızdan olan cinleri bilmen gerekli  ilk olarak benim sağ kolum da diyebileceğim  Ah-Kam isimli bir cin var . Kendisi en güçlü cinlerimden  1700 yaşlarında  eski zamanlardan beri ailene yemin etti . İnsansal görünüşü uzun ve zayıf yapılı  . O seni her Zaman izleyecek olan cin seni koruması için onu görevlendirdim.' dedi . Bahsettikleri bana çok güven vermedi ama tek başıma olmaktan daha iyi olduğunu biliyordum. Benim gibi hayatı sıkıcı olan ve yalnız geçen bir hayat yerine böyle bir hayatı da  tercih edebilirim. Zaten bu hayattan daha ne kadar kaçabilecekseydim. Eğer , eğer bu kadının dedikleri doğruysa bu hayatta belki bir kaç bir şey başarabilirim diye içimden konuştum.
Yazdeftar ' Evet ! Şimdi köy hakkında bilmen gereken az şey kaldı. Bak şimdi köyde Rhim Cin kabilesi dışından Azam Kabilesi ve Rahtu Kabilesi var. Azam Cinleri Uzun ve Yapılı bir İnsan görünümündedir. Ama dikkat et yüz yüze gelme içine çekerler Rhim Kabilesi kadar güçlüdür , afife alınmazlar Genelde köye inmezler dağda ve insan olmayan tenha pis yerlerde bulunurlar.
Birde Rahtu Kabilesi var Rahtular Müslüman bir cin kabilesi Müslüman cinler insana saldırmaz unutma ! Beyaz ve parlayan görüntülerinden hemen anlayabilirsin. Bizler ile dostlar seni koruyup koklayacaklardır.
Hiyazlar ile ( Haberci Cin Topluluğu)
Rahtulara Beklenen kişinin geldiğini söylüyorum ." Dedi .

AMMARLI BİR CİN - Sufi-i CinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin