1.bölüm

15 0 0
                                    

Anıl'ın ağzından

Her sabah olduğu gibi erkenden kalktım. Bu aralar kızıma zaman ayıramıyorum bu beni çok üzüyor ama onun geleceği için.Annesi onu çok küçükken bırakıp gitti o günden sonra çok üzülüyor .Bende onu mutlu etmek için gece gündüz çalışıyorum.

Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim.O sırada "baba"diyen birisinin sesi geldi. Lavobodan çıktığımda meleği gördüm.O da beni görüp bana sarıldı."Baba çok kötü bir rüya gördüm"dedi. Annesinin bizi terketmesinden sonra her gece kabuslar görüyor."Babacım korkma ben burdayım. Benin çıkmam gerek ama bakıcın Sanem Hanım gelicek babacım akşama evdeyim onu üzme olur mu?"dedim. İşe gideceğim için üzülüyor.Ama kızımın gönlünü alıcam akşama. Kapı çaldı."Din dan don"."Kızım ben açıyorum bekle burda" deyip kapıyı açtım. Sanem hanım gelmişti.O içeri girince bende hemen şirkete gitmek için arabama bindim.

Merkeze girer girmez Sinan yanıma geldi."Abi sana ihtiyacımız var.Bu Mahmut bey yine aynı şeyleri yapmaya devam ediyor.Ancak sen onu durdurabilirsin.Ve Komiser bu adamı hapse tıkmayı başarana 3 ay tatil vericek. Düşün Komisere bile gına geldi.Bende düşündüm ki melekle tatile gidersiniz hem istiyodunda,sen yaparsın abi.

Duyduklarım beni  sinir etti.Bu adam mafyaydı ama ispat edemiyorduk.Ama bu sefer elimden
kaçamayacak hem sonunda kızımda mutlu olacak."Tamam Sinan ben halledicem.Bu adam suçunu artık çekmeli,benim sinirlerimi hoplatıyor.Hem sonunda melekte mutlu olacak"dedim.Sonra odama geçip yapmam gereken işleri yaptım. Ve merkezden çıkıp Mahmut Güçlünün evine gittim.Tam içeri girecekken pencerede bir kız gördüm.Çok güzeldi,ama hemen kendime geldim. Bu konular benim için artık bitti bir hataya daha gerek yok. Kapıya vurdum kapı iki dakika sonra açıldı. Hizmetçi'ye"Ben mahmut bey için geldim polis derseniz izin verir girmeme"dedim. Hizmetçi içeri girdi ve 2 dakika sonra geri geldi."Girebilirsiniz"dedi. İçeriye girdim,salonda kahve içiyordu.Beni görür görmez "Oo Anıl Çetin sizi buralarda görmek ne şeref"dedi pişkin herif. Bende"ben sizin yerinizde olsam kendimi görmek istemezdim malum gelme nedenim hayırlı değil"dedim.Daha sonra devam ettim"Sizi uyarmaya geldim son kez bu işlerden vazgeçin mafya olduğunuzu ben biliyorum ama yakında herkes bilecek vazgeçin yoksa sonunuz hapis olur. Bugün bonkör günümdeyim. Size buraya gelerek en büyük bonkörlüğümü yani iyiliğimi yaptım "dedim.Ve salondan çıkmak için yürümeye başladım. Mahmut güçlünün sadece arkamdan "Görücez"dediğini duydum.Arabama binip eve geldim kapıdan içeri girer girmez melek bana sarıldı. Bende ona, kızımı son zamanlarda çok az görüyorum. Ama bu tatil bize iyi gelecek.Yemegimi yiyip kızımla biraz eğlendikten sonra yatağa girdim ve uyuya kaldım.

Sabah erkenden uyandım ve uyanır uyanmaz kızımı göremeden evden çıktım.Bugun çok yoğundu. Merkeze girip Mahmut güçlü dosyasını inceledim. Saate baktığımda saat 2'ydi. Eşyalarımı çantama koyup paltomu giyecekken telefonum çaldı. Arayan Sanem hanımdı. Duyduklarim telefonumun elimden düşmesine sebep oldu.

Sizce ne oldu?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN AZAD HALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin