wedding

47 5 3
                                    

V ten moment, kdy přede mnou stál můj přítel, teda teď už manžel, s tím jeho upřímným úsměvem, jsem měla ten nejhorší pocit na světě. Ptáte se proč?  víte, jak se říká, že před smrtí vám proběhne celý život před očima? Z tohohle jsem měla podobný pocit... v té krátké vteřině, co jsem byla "mimo" se mi promítly asi poslední tři měsíce, až do dneška.
Já.... Shawn, naši přátele... a hlavně on - Harry.
Tohle je souhrn posledních pár týdnu. Které vedli až k tomuhle. K naší svatbě, měla bych být nejšťastnější žena na světě, ale když jsem ho viděla sedět mezi hosty, nedokázala jsem si představit, že strávím celý život po boku někoho jiného.

Ani jsem se vám nepředstavila. Jmenuji se Charlotte Madison Green, teď už Mendes.
Je mi 22 a živím se jako modelka, žiju se Shawnem v Los Angeles. Chodíme spolu už asi dva a půl roku.

,,Miláčku?"
Ucítila jsem ruku na svém rameni.
,,Je ti dobře? Jsi v pořádku?" řekl Shawn se znatelnou starostí v hlase.
,,Jistě, jen jsem se zamyslela, jak to všechno rychle uteklo" řekla jsem a dál se usmívala.

Náš první manželský tanec, zdá se mi, že ta písnička snad nikdy neskončí.
Dozněly poslední tóny a já myslela, že se konečně budu moct vyhnout veškeré pozornosti, ale věřte mi, na vlastní svatbě se vám to nepodaří. Pořad nám někdo gratuloval, já musela s někým tančit a co hůř, stále mě pozoroval Harry.
Harry, Harry je můj dobrý přítel, ale nikdy nepřenesu přes srdce, co se mezi námi stalo a co mi řekl. On vždy bude v mém srdci mít zvláštní místo, mám ho prostě ráda, moc ráda. Já... já ho mi-. NE. Okřikla jsem sama sebe. Miluju Shawna, je to nejlepší muž v mém životě. Jsem šťastná. Čeká nás skvělá budoucnost. Všechno bude fajn....

Jen co jsem to dořekla, uslyšela jsem ten známy chraplák.
,,Můžu ti ji na chvíli ukrást?" laškovně se usmál Harry na Shawna.
,,Rád bych si zatančil s nevěstou" dodal ještě.
,,Jistě" řekl s úsměvem Shawn ,,ale rychle mi ji vrať"
dal mi pusu do vlasů a pak už mě Harry táhl za ruku do prostřed tanečního parketu.
Samozřejmě se hned všichni otočili na nás a začali nás fotit. Harry tomu nevěnoval pozornost a díval se mi hluboko do očí.
To ticho mezi námi trvalo snad věcně. Ale potom ho Harry prolomil.
,,Proč jsi mi to udělala" řekl vážným hlasem.
,,Co tím myslíš?" zeptala jsem se váhavě, přesto, že jsem věděla o co jde.
,,Tohle měla být naše svatba... ne ty a Shawn.."
,,přestaň prosím, víš jak je tohle těžký?!" nenechala jsem ho domluvit. Tohle nemůžu poslouchat. Je to Harryho vina, ne moje...
zbytek tance jsem díky bohu jen mlčeli. Až dozněla hudba, odebrala jsem se zpět ke stolu, kde seděl i můj manžel.

Ahoj, tohle je první díl, moji nové povídky. Dřív jsem už psala, ale už s tím nejsme tolik spokojena (neříkám, že tohle bude nějaký master piece)
S této kapitoly zatím asi moc nejde vyrozumět, ale doufám, že si počkáte na další a snad se vám bude líbit 😊 můžete mi napsat do komentáře, co si o tom zatím myslíte.
Lili ❤️

perfectly wrongKde žijí příběhy. Začni objevovat