Zobudila som sa na jemné kmitanie za rameno. Za dotyčným som sa otočila a rukami si pretrela oči. "Už sme tu" povedal a ukázal na okno. Naozaj sme už doma. Moja nálada sa mi hneď zhoršila.
Trochu som sa ponaťahovala a čakala na zastavanie autobusu. Autobus zastavil na mojej zastávke a ja som sa s kabelkou vyhrabala von. Nadýchla som sa čerstvého vzduchu a od šoféra si zobrala svoj kufor.
Zakývala som Harrymu a snažila sa zadržiavať slzy. Autobus sa začal pomaly pohybovať a ja som sa mu prispôsobila. Domov som šla, až keď mi autobus úplne zmizol z dohľadu.
Pomaly som kráčala domov a vliekla za sebou svoj kufor. Začala som rozmýšľať nad tetovaním, ktoré som si chcela dať spraviť. Určite to bude ruža. Môj najobľúbenejší kvet. Kvet, ktorý mi podaroval Harry.
A určite si ho dám na zápästie. Chcem aby mi zakrylo jazvy. Moje narodeniny sa pomaly blížia a takisto sa blíži aj ples. Je načase si začať vyberať šaty.
Neviem, ako ale zrazu som sa ocitla pred domom. Kľúčmi som odomkla dvere a kroky nasmerovala do svojej izby. Všetko oblečenie z kufra som si začala vybalovať a upratovať.
Keď som to všetko mala hotové tak som sa osprchovala. A len v uteráku vošla do izby. Cink. Započula som a zobrala mobil
Harry: Ahoj, ako sa máš?😉
Moja nálada sa mi hneď zlepšila po prečítaní tejto správy.
Ja: Ahoj, celkom fajn, len teraz som sa osprchovala
Harry: A mňa si nezavolala?!😠😠
Ja: Nebolo miesto 😚
Harry: To ti neverím 🙄☺️
Ja: tak si to niekedy môžeš vyskúšať 😉😚
Harry: Veľmi rád 😉😚
Harry: Kedy môžem?
Ja: Kľudne aj teraz 😚
Harry: Ok som na ceste
Ja: Čo? Nie, robila som si srandu
Rýchlo som konverzáciu ukončila aby nesmerovala k niečomu nekalému...
Ďalšia časť je na svete. Viem že je krátka no mám teraz nejaké problémy. Budem sa snažiť časti vydávať častejšie. Pozmenila som obal knihy tak dúfam že sa páči. Viem že nie je dokonalý. + Som pozmenila fotky postáv takže sa prosím pozrite.
YOU ARE READING
Zničil si mi život H.S. ✓
RandomUpozornenie: neodporúčam čítať ľuďom, ktorí si prešli psychickými chorobami. Môže vám pripomenúť zlé chvíle. Príbeh je o 17-ročnej stredoškoláčke, ktorá trpela anorexiou a sebapoškodzovaním. Teraz sa však zmenila. 15.8. /18 -10.7. /19 1K votes 16...