TUNA:Hey! Orada misin?
KAAN:Selam,tabii ki de tanışabiliriz neden olmasın.
TUNA:Buna sevindim,naber nasılsın?
KAAN: Sağol ben gayet iyiyim,ya sen ?
TUNA:İyi olman beni mutlu etti ne de olsa yakında benim olacaksın 😅
KAAN:Anlamadım?
TUNA:Şey seni çok seviyorum,sanırım sana bir şeyler hissediyorum ❤️
KAAN:Ama tanımadan nasıl bir şeyler hissedebilirsin ki sonuçta daha kimin nesinin bilmiyorum bile ve aynı şekilde sen de benim kim olduğumu bilmiyorsun.
TUNA:Hayır 😉 Ben senin kim olduğunu gayet iyi biliyorum anneni,babanı,kardeşinin ismini bile biliyorum.
Bir dakika o zaman bu ya bizim etrafımızdaki bir kişiydi ya da bizi tanıyan aile dostlarımızdan birisiydi ama daha büyük bir sorun vardı Gay olduğumu ailem bilmiyordu ve annenle babam homofobiklerdi (Eşcinselliğe karşı olan kişi) ve eğer öğrenirseler ben biterdim,ne yapardım,gidebilecek yerim de yoktu ayrıca,kalbim daha hızlı atmaya başlamıştı bu seferki heyecandan değil korkudandı.
KAAN:Nasıl yani,benim tanıdığım Tuna diye sana benzeyen bir kişi yok kaç seneden beri burada da otururum öyle birisini de tanımam.
TUNA:Bilmem evinin fotoğrafını atmamı ister misin? Belki bu senin icin inandırıcı olur?
KAAN:Ne alaka ki şimdi ?
Kalbim yerinden çıktı çıkacaktı evin içinde bir oyana bir buyana dolanıp duruyordum en sonunda başıma kötü denecek bir olay geldi annem bir şeyleri fark etti ve odama gelerek "Ne oluyor sana Kaan 2 saattir bir oyana bir bu yana gidip geliyorsun?" Anneme ne diyeceğimi bilmiyorum ama salakça aklıma ilk gelen şeyi söyledim "Anne yaptığın kuru fasulye gaz yaptı karnım ağrıyor." Dedim ve yatağımın içine girdim. Annem Of tavırlarıyla mutfağa doğru giderken telefonuma bildirim sesi geldi.
EVET ARKADAŞLAR 🧚🏻♀️
BAKALIM KAAN BEY'E NE OLACAK BİR MERAK SARDI BENİ ŞİMDİDEN💁🏻♂️DEVAMI İÇİN YORUM VE OYLARINIZ BEKLİYORUM🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİM BİLEBİLİRDİ Kİ
Roman pour AdolescentsHayatının hızlı yıllarını yaşayan gay gencin internetten partner bulup bir şeyler yaşamak isterken yanlış taşa çarpar ve bunu nasıl atlatacağını düşünür...