1. Bölüm

539 50 35
                                    

Genç kız elinde ki telefonunu yatağa fırlatıp yüzünü dizlerine gömmüş bir vaziyette ağlıyordu.

Evlenecekti. Onun artık bir sahibi olacaktı.

Daha 16 yaşındaydı hayalleri küçük yaşta yıkılacaktı, erkek arkadaşından hemen ayrılmış iken ailesinin bunu fırsata çevirdiğini düşünüyordu Marinette.

Boynuna kadar ilim ilim inen yaşları aldırış etmeden gülmeye başladı ve ağzından şu sözcükler çıktı

"Evleniyorum.. Ben evleniyorum ne kadar da güzel ha?!" Ailesinin onu kapı ardından dinlediğini biliyor ve tiksiniyordu.

Genç kızın en zoruna giden şey ise, hayallerinin yıkılması ve de zorla evleneceği kişinin ondan bir çocuk istemesiydi.

Bunu yapamazdı.

Sabah uyandığında Marinette mırıltılar çıkarmaya başladı okula geç kaldığından haberi vardı, bugün gitmeyecek ve sadece odasında durup ağlayacaktı.

Başka ne yapabilirdi ki?

"Marinette... Kızım hadi kahvaltıya gel misafirlerimiz geldi."

Bu cevaba sessiz kalmak ile yetindi, gidip gitmemek ile kararsızdı.

Sonuçta yapacak bir şeyi yoktu, artık onlar genç kızın haberi olmadan işlerimleri yapmışlardı.

Derin bir iç çekerek ayağa kalkan genç kız giysi dolabına ilerledi.

Bir kot pantolon, kot gömlek çıkartıp giydi.

Altına da beyaz spor ayakkabısı giyerek saçlarını her zaman ki gibi iki yandan küçük at kuyruğu yapıp göz altında ki morlukları kapatarak kapının kolunu tuttu.

Aşağı indiğinde ise herkes ona güler yüzle bakıyordu bir kişi hariç.

"Günaydın, hoşgeldiniz"

"Hoşbulduk güzel kızım" Genç kız ona hitap eden sarı saçlı kadına baktı ve tebessüm etti, daha sonra kendi annesinin yanına bir sandalye çekerek oturdu ve sessizliğini korudu.

Bir çift gözün ona baktığını hissedebiliyordu ve bu durumdan rahatsız olduğu apaçık ortadaydı ama sessiz kaldı.

"Eee, evlendikten sonra bizimle kalacaksınız değil mi çocuklar?"

Masada ki sessizliği bozan sarışın çocuk oldu.

"Hayır. Karım ile birlikte yeni evimizde duracağız. Değil mi?" Bütün gözler genç kıza döndüğünde ise sanki üstüne bir ağırlık oturmuş gibiydi.

Gözlerini ona bakan zümrüt yeşilli gözlere sabitledi.

"Seninle evleneceğimi kim söyledi.?" Ortamın gerginliği belli olmaya başlarken sarışın çocuk sadece tebessüm etmek ile yetindi.

"Bana bu şekilde davranmasan iyi olur Bayan Agreste."

"Dupain Cheng. Hala Dupain Cheng'im."

"Ahh çocuklar, ben sizin için bir şey almıştım."

___

Merhaba. Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz.

Arkadaşlarınızı etiketler misiniz?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayallerim (AdrieNette +18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin