Serdecznie dziękuję DreamSpace2002 za nominację!
A oto pytania:
1. Szczerze powiedziawszy, aktualnie nie czuję się szczęśliwy. Mało co rzeczywiście mnie cieszy i sprawia mi przyjemność, większość codziennych spraw zwyczajnie mnie przytłacza i non stop się o coś martwię. Na razie nie jestem w stanie nawet pisać ani podejmować żadnych prostych zadań. Najczęściej po prostu pogrążam się we własnych pesymistycznych myślach. Jest to jednak u mnie całkiem naturalne, cechuję się bowiem niestabilnością emocjonalną, dlatego co jakiś czas jestem w takim stanie, w jakim jestem teraz.
2. Raczej nie mam ulubionego koloru, lubię po prostu wszystkie bez wyjątku.
3. Nie przepadam za swoim wyglądem. Na co dzień bardzo ciężko jest mi siebie zaakceptować, dlatego ciągle się tego uczę, może kiedyś mi się uda. Czasami jednak mam takie przebłyski, kiedy moja samoocena jest nawet zbyt wybujała, choć nie jest to u mnie czymś permanentnym.
4. Wydaje mi się, że to zwyczajnie zależy od każdego człowieka. Niektórzy są sielniejsi psychicznie, inni trochę słabsi, dlatego częściej potrzebują wsparcia i pomocy. Warto jednak dodać, że na dłuższą metę samotność jest w stanie zniszczyć nawet najtwardszych zawodników.
5. Czytam mało wattpadowej twórczości, ale co jakiś zapoznaję się z tutejszą poezją. Na dzień dzisiejszy mogę Wam jedynie zaproponować czytanie wierszy tych użytkowników:
c0l0mb3
Survivor113
6. Cały czas mam wielki sentyment do Harry'ego Pottera, którego przeczytałem we wczesnym dzieciństwie i od którego może się nie zaczęła, ale znacząco pogłębiła się moja miłość do literatury. Aktualnie czytam Szklany klosz Sylvii Plath. Książka ta już bardzo mi się podoba, ponieważ mogę utożsamić się z główną bohaterką i jej historią, która dziwnie przypomina pewien niedawny etap mojego krótkiego jeszcze życia. Mam wrażenie, że po przeczytaniu tej powieści będę mógł mówić o niej jako o mojej ulubionej.
7. Nie, były natomiast ciekawe i miło się na nie odpowiadało.
8. Nominuję:
DreamSpace2002
Survivor113
c0l0mb3
niekonwencjonalnie
dreammlady
koveina
Dijolula
EkreyaMoje pytania:
1. Co najbardziej cenisz sobie w literaturze i który rodzaj literacki jest Ci najbliższy?
2. Jeśli piszesz, to co Cię do tego inspiruje?
3. Bardziej cieszy Cię droga do celu czy samo dotarcie do niego?
4. Czy sztuka jest ważna w życiu człowieka? Dlaczego?
5. Na co, Twoim zdaniem, szkoda czasu?
6. Czy jest coś, co robisz zupełnie inaczej niż reszta ludzi?