заключительный (final)

1K 113 132
                                    

"Sen de benden hoşlanıyorsundur diye düşünmek istiyorum ben açıkçası."

Yixing, elleri siyah adidas eşofman altının ceplerinde, gevşek gevşek yürüyerek yaklaştı Junmyeon'un yanına. Junmyeon Rusçu birisi olduğu için Yixing onu etkilemek adına Slav modasına ayak uyduruyordu şu sıralar, kankisi Baekhyun'un kankisi Chanyeol'dan yürüttüğü ve bahsi geçen kanki kendisinden bi' on beş santim kadar uzun ve iki kat kadar daha kalıplı olduğu için üzerine epey bol gelen adidas marka bir eşofman takımı giymişti, başında bere ayağında da beyaz çoraplarına eşlik eden siyah kunduraları vardı. Junmyeon başını önündeki 18. Yüz Yıl Rus Edebiyatı kitabından kaldırıp sesin sahibine yönlendirdi ilgisini, ağzındaki çilekli lolipop yanağına baskı yapıyordu.

"Bunu sana düşündüren ne?"

Dedi lolipopu çıkarıp, Yixing gözleriyle takip etti pembe şeker topağının hoşlandığı bey efendinin dudaklarından çıkarken peşinden sürüklediği ince salya köprüsünü. Junmyeon'un dudakları parlatıcı sürmüş gibi parlıyordu şekerden ötürü, içini çekti.

"Ne bileyim, öpüştük falan ya hani. Bir de bana tatlı dedin."

Junmyeon güldü, sırtını ağaca yasladı ve kitabının arasına bir fosforlu kalem sıkıştırıp kitabı yanına bıraktı.

"Mantıklı çıkarımlar bunlar."

Yixing başını sallayıp Junmyeon'un karşısına bağdaş kurdu, dizleri birbirine değiyordu şimdi, Junmyeon onu süzdükten sonra lolipopunu işaret çubuğu gibi ona uzattı.

"Bu kılık ne iş?"

Sözel bir cevap vermekten ziyade Yixing bir anda uzanıp lolipopu kendi ağzına aldı, Junmyeon hayretler içerisinde lolipopun çubuğunu bırakırken Yixing de ağzında lolipop hafif öne eğdiği başından ötürü yukarı doğru ona bakıyordu kirpiklerinin altından. Junmyeon yutkunduğunda Yixing sırıtarak geri çekildi.

"Beğendin mi? Sana kur yapmak için Ruski tarzı giyindim."

Junmyeon burnundan domuz sesi çıkararak güldü.

"Abi lolipopumu aldın ya..."

"Ağzımda dilin vardı geçen gün, lolipoptan çekineceğimi mi zannediyorsun?"

Junmyeon'un kaşları havaya kalktı, birkaç gün önce Yixing ile öpüşmelerinin üzerine bir daha yüz yüze konuşabilme fırsatı bulamamışlardı, bir de Yixing haklıydı gerçekten.

"Slav oturuşu da yap bakayım bir, alem delikanlı görsün."

Junmyeon'un kendisiyle açık seçik uğraşmasına hiç aldırmayan Yixing, suratında bir sırıtışla oturduğu yerde biraz kıpırdandı ve işte Junmyeon'un karşısında keko misali çömelmişti, tam bir Slav idi o anda. Junmyeon tır kornası ritminde bir ıslık çaldı tavşan dişlerini dudaklarına bastırıp.

"Kuzum'un endamına bak be, bi de mee'le bakayım."

"Meee."

Junmyeon bir kahkaha patlattı.

"Такой чудесный!"

Dedi kahkahalarının arasından, Yixing ağzının içinde lolipou oynattı biraz, sırıtarak izledi Junmyeon'un katıla katıla gülmesini.

Junmyeon sonunda kendine gelebildiğinde gülmekten ağlama raddesine gelmiş vaziyetteydi, yüzü kızarmıştı hatta, uzanıp bir eliyle Yixing'in omzuna tutundu.

"Niye geldin lan sen yanıma?"

Yixing omuz silkti, lolipopu bir POP sesi eşliğinde ağzından çıkardı ve dudaklarına sürttü biraz.

✓mother russia | sulay textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin