40

1.2K 42 0
                                    

O päť dní neskôr

Toto ráno bolo iné ako ostatné rána. A bolo to tým že dnes mám osemnásť rokov. Som dospelá a môžem sa konečne odsťahovať ale najprv si spravím potrebné veci.

V kúpeľni som spravila každodennú hygienu a rozhodla sa napísať Kike a Harrymu.

Kika

Ja: O pol hodinu som u teba tak sa priprav

Harry

Ja: o trištvrte hodiny buď v parku😗

Keď som im napísala tak som si šla spraviť make up. Moc sa namaľujem takže som si len upravila obočie. Dala korektor a púder. Otvorila som skriňu a hneď som vedela čo si oblečie a to sa mi tak často nestáva.

Vybrala som si smaragdovo zelenú mikinu a čierne rifle s dierami na kolenách. (Hore) Zobrala som si ešte čiernu kabelku a dala do nej mobil a peňaženku.

V kuchyni som si na raňajky spravila sendvič. Obula sa a vyrazila za Kikou. Po ceste som ten sendvič stihla zjesť. Ani som sa nenazdala a už som klopala na Kikine dvere. Tá mi ich ihneď otvorila.

"Ideme?" Spýtala som sa jej. Namiesto odpovede len prikývla a vyšla von. Spolu sme sa teda vybrali do parku. Už z diaľky som si všimla Harryho ako tam stojí. Všimol si nás a zakýval nám.

"Tak čo, pripravená?" Spýtal sa ma Harry keď sme k nemu prišli. "Trochu" pípla som a on sa zasmial. "Nemáš sa čoho báť" usmial sa. Tak sme sa všetci traja vybrali k tatérovi.

O dvadsať minút sme sa ocitli pred jednou budovou. Harry nás zaviedol ku vchodu a otvoril nám dvere. "Aký gentleman" zasmiala som sa. Usmial sa. Prešli sme do vnútra a po schodoch šli na druhé poschodie.

Dvere do miestnosti boli bielej farby. Pocítila som nával nervozity. Zaklopali sme na dvere a tatér menom John nám ich otvoril. Vošli sme do vnútra a slušne pozdravili. John ma zaviedol k čiernemu kreslu vedľa, ktorého bol čierny stolík.

Na stolíku boli rôzne obrázky s tetovaniami. "Môžeš si sadnúť" povedal mi s ja som tak učinila. Sadol si vedľa mňa. "Už vieš čo by si chcela?" Spýtal sa.

"Ružu" povedala som bez rozmýšľania. "Kam?" Prehovoril tentoraz on. "Na zápästie" ukázala som. Na čistý papier som mu nakreslila ako by mala ruža vyzerať. Miesto kde mal ísť tetovať mi očistil a zobral tetovací strojček (neviem ako sa to volá)

"Pripravená?" Spýtal sa. Naozaj to chcem urobiť?

Prikývla som. Keď sa ihla prvýkrát dotklo môjho zápästia tak to bolelo, no časom bolesť ustupovala. "Hotovo" povedal po nejakej dobe. Obzrela som si svoje prvé a nové tetovanie.

"Je nádherné." Obalil mi ho fóliou a dal mi nejaké krémy, ktorými si ho mám potierať. Poďakovala som a zaplatila.

Dúfam že sa časť páčila. Ďakujem za všetky vote.

 Ďakujem za všetky vote

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Zničil si mi život H.S. ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora