Medya yağızın bulduğu gitar
Yağız
Zafer
Diablo
Mina
İblis lideri minaya baktı ve portal açıp hızlı adımlarla oradan uzaklaştı. Diğer iblislerin yanına gelince. Hepsi ne oldu diablo işe yaradımı diye sorrmaya başladı
Diablo sinirli bir sesle.
-işe yaradı ama o hamile hemde Yağızdan ikiye bölündü. Bilinçi yarısı açık yarısıda kapalı. Ona dikkat edin iblis güçünü kullandırmayın. Buradan kaçmamalı yoksa sonumuz yakın dedi
O an yan taraftan bir gürültü koptu. İblislerin hepsi sesin geldiği yöne ilerledi duvar paramparça olmuştu. Minanın olduğu kodesti burası ve kaçmıştı. Mina ani bir hareketle oradan kaçmayı başarmıştı. İblisler alarma geçmişti çok tehlikeli bir varlık serbest kalmıştı çünkü. Mina kazandığı iblis güçlerinden biri olan süper hız ile oradan kaçmayı başardı. İblislerden kurtulunca yavaşladı yavaşladı ve durdu. Etrafına bakındı yaşamdan bir iz yoktu heryer de kuru dallar hurdaya dönmüş arabalar doluydu. Yağızın adını sayıkladı. O an önünde bir portal açıldı karşısında Yağız ve aslı vardı Aslı yağızın ayağına pansiyon yapıyordu Mina ikisini yakın görünce bir anda sinirlendi ani bir karar ile portalfan içeriye daldı. Zafer odada yoktu yiyecek birşryler bulmaya gitmişti. Odada aniden bir cisim belirdi ve içinden bir varlık çıktı Yağız gelen kişiyi ilk baş tanıyamadı tanınmıcak gibiydi vücudu olduğu gibi kap karayfı tek bir tarafı hayla aynıydı orasıda yüzündeki ufak bir bölgeydi. Yağız tanımlayamadığı fakat kendini çok yakın hissettiği varlığa bakıyordu. Kimsin nesin sen böyle dedi en sonunda.
Mina kalın ses tonuyla
-eski sevgilini ne çabuk unutmuşsun Yağız efendi yokluğumda hemen doldurmussun. Dedi aslıya doğru bakarken aslıya öyle Bi bakıyorduk Aslı korkmaya başlamıştı.
Şok olmuştu Yağız bu tanımadığı varlık dünyadaki en sevdiği kişiydi. Uzun zaman önce kaybetmiş olduğu minaydı. Afalladı kendini topladıktan sonra.
-hayır yanlış anladın sakatlandım. Sadece bana yardımcı oluyordu sandığın gibi değil. Baksana bacağıma ne hale getirdiler bacağımı. Hem ben seni hiç bir zaman unutamadımki. Zafere sor hergün senin hayalini kurdum uzun uzun dertleştik zaferle bana inanmıyorsan zafere sor.
Mina acımaya başlamıştı gözünden bir kaç damla yaş akmaya başladı daha fazla dayanamadı ve kendini yağızın kollarına bıraktı. Özlemiştim yağızı aynı şekilde Yağızda minayı. Mina yağızın göğsünde ağlamaya devam etti. Yağız ona destek oluyordu.
Daha sonra Yağız minaya doğru ne oldu sana ne yaptılar dedi.
Mina ağlaması dahada siddetlendi ona çok fazla işkençe etmişlerdi .
Kendini toplayınca derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı.
-her gün akşam gelirlerdi beni döverler zihin güçü ile bana işkence ederlerdi. En son liderleri geldi elinde bir tutam saç vardı eliyle kapadı. Anlamadığım sözler söylemeye başladı. O an eli hafiften yanmaya başladı. Elini anıma yerleşti ve anıma koyuminca yanmaya başladı. Çok canım yandı yalvardım yapma dedim. İşi bitince geri çekildi beni izlemeye başladı sonra anlamadığım bir anda portal açıp gitti. O gidince içimde Bi güç uyandı. Tek isteğim buradan kaçmak idi çok geçmeden elimde bir güç belirdi ve duvara yasladığımda duvar paramparça oldu nasıl olduğunu bilmiyorum veya nasıl yaptığımı. İblisler alarm vermişti her heryerde beni arıyorlardı ama beni bulamadılar sonra seni düşündüm ve karşımda bir yansıma gördüm seni ve aslıya dönerek seni nasıl oldu bilmiyorum yansıtmaya daha yakından bakmak istedim ama beni kendi içine çekti sonra buraya geldim.Yağız derin bir iç çektikten sonra bu herşeyi açıklıyor vücudun baçın VS dedikten sonra.
Mina ne var vücudumda diye ekler ve aynanın karşısına geçer şok olur cildi heryeri kap karanlıktı. Tek bir yeri açıktı sağ gözünün bulunduğu yerdi. Yavaştan orasıda kapanmaya başlamıştı.
Yağız tamam bir çözüm buluruz seni eski haline döndürürüz. Dedi Yağız hayla geri gelmeyen zaferi merak etmeye başlamıştı. Çok uzun bir zamandır eve gelmemişti ya kaybolmuş yada başına bir iş gelmiş olmasından korkuyordu. Yağız Mina ve aslı hep beraber dışarıya çıktı ortamda korkutucu sessizlik hakimdi.
Ve bir çığlık ile tüm sessizlik bozuldu.
Bu çığlık zafere aitti kaçıyordu arkasında birşey onu kovalıyordu. Hayır hayır geri çekil benden uzakdur yaklaşma sakın diyordu arkasından kovalayan beyazımsı bir varlığa iblis değildi iblisler karanlık olurdu bu başka birşeydi belkide yeni bir türdü.
Yağız zaferi görmüştü ona doğru koşmaya başlamışken yanındaki minayı unutmuştu. Mina kendisi farkında olmadan açıkta kalan gözümde karanlığa yenir iş vücudu komple karanlığa bölünmüştü. Bilinçi kapanmış sesi korkunç bir hal alıp kalınlaşmıştı aslıya bakıp onu tek bir hareketi ile onu uçurmuştu. Ardından Yağızda dönüp tek bir hareket ile onu kendine çekmiş ve uzağa fırlatmıştı.
Yağız yerde acılar içinde kıvranırken Mina sadece onu izliyordu.Peki diğer bölümde ne olucak merakta kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK AVCILAR
Ciencia FicciónÇok soğuktu bedeni buz kesmiş gözleri kan ile dolmuştu. Yakın dostunu öyle görmek onu sinir etmişti. Kaybettiği herşey den sonra onuda kaybetmek Yağız üzmüş ve çok daha sinir etmişti. Yağız zaferin yanında üzüntüden stem ederken o iğrenç sesiyle on...