Bölüm-15

1.7K 90 2
                                    


Halton'ın dedikleri kalbimin parçalanmasına sebep oldu. Biz onunla beraber bu kadar çok şey yaşamışken o şimdi çok kolaymış gibi benden ayrılmak istiyor. 

''N-Ne? Halton ne diyorsun?'' deyip gözlerimde biriken yaşları bıraktım.

''Bella bak insanlar bazen anlaşamazlar bizde senle anlaşamadık ve--''

''Halton biz daha bu sabah seninle birbirimizi hiç bırakmayacağımızı söylemiştik. Sen beni hiç bırakmayacağını söyledin şimdi ayrılalım diyorsun. Gerçekten seni inanıp sevmiştim ne kadar yanılmış LANET OLSUN!''

''İyi ki bunları senin ağzından duydum.'' deyip giderken onu durdurdum.

''Halton, Ally ne olacak?''

''Vampir olan sensin, git bul.'' dediğinde dişlerimi çıkartıp Halton'ın üstüne saldırdım.

Ellerimle yakasından tutup sertçe duvara ittim. Ona daha fazla zarar vermek istemiyorum. Sadece son olarak acım hafiflesin diye yanağına bir tokat attım. Attığım tokat evde yankı yapmıştı. Ama onun yüzüne vurduğum acıyı bile umursuyor gibi görünmüyordu. 

''İntikamını aldıysan şimdi elveda.'' deyip evden çıkınca yere çöküp sesim kısılana kadar bağırıp ağladım.

                                                                    ***

Halton'nın Ağızından

Gözlerimi açtığımda karanlık bir odada olduğumu anladım. Bir an pencereler açılınca normal bir odada sandalyede oturduğumu gördüm.Çok geçmeden karşımda Alex'i gördüm. Bana sinsi gülüşüyle yaklaşıyordu. Neler olduğunu hatırlamıyordum. En son şirketin kapısından içeriye giriyordum. Sonra her şey karanlık.

''Buraya alıştın mı Halton?''

''Alex sen ne yaptın? Nereye getirdin beni?''

''Söyleyemem ama emin ol intikamım korkunç olacak.'' Yerimde kıpırdandığımda etrafımda dolanan bir şey hissettim. Ne diledi bilmiyorum ama bu ipler, normal iplerden daha sağlamdı. 

''Ne yani seninle birlikte olmadığım için benden böyle mi intikam alacaksın?''

''Hah! Ben senin için böyle mi yapıyorum sanıyorsun? Ben şuan kızımın intikamını alıyorum. Merak etme seninde cezanı vereceğim.'' 

''Kızın mı? Alex çocuk kendi kendine öldü bunda bizim ne suçumuz var?''

''Siz beni çok öldürdünüz. Gözüm döndü. O kadar stres yaşadım ki kendi çocuğumu kendim öldürdüm.'' dediğinde sertçe yutkundum.

''Bu arada avukatının ismini öğrenmeliyim.'' Ne?

''Neden? Sen benim avukatımı ne yapacaksın?''

''Boşanman için avukatın lazım''

''Boşanmak mı? Ne boşanması? Sen ne yaptı?'' Eğer Bella'ya bir zarar verdiyse onu öldürürdüm. 

''Ben ne mi yaptım? Sen şirkete girmeden seni uyuttum ve bir kopyanı çıkardım.Bu kopya senin Bella ile ayrılmanı sağlayacak. Ve sanırım plan olumlu bir şekilde ilerliyor.'' dediğinde kaşlarımı çatıp yerimde kıvranmaya başladım. Onu öldürmek ve kafasını koparmak istiyordum. 

''Seni geberteceğim! Sen benim ailemi nasıl bu hale sokarsın? Sana inanmıyorum.''

''İnanmıyorsan al kendin izle!'' dediğinde aynada oluşan görüntüye odaklandım.

Olan biten her şeyi izlerken gözlerimden akan yaşlara engel olamadım.Daha fazla izlemek istemediğimden kafamı yere eğip ağlamaya devam ettim. Bella'nın ağlaması ben mahvetmişti. Aptal bir kopya yüzünden düştüğü duruma bak.  Alex yanıma yaklaşıp kulağıma bir şeyler fısıldadı.

''Bunlar daha başlangıç, daha çok çekeceksiniz. Sende, Bella'da sürüneceksiniz.''dediğinde gözlerimi kapatıp ağlamaya devam ettim.

''Hatta onu başka birine bile mühürleyebilirim.'' 

Bağırmak ve tüm öfkemi bir hayvandan çıkarmak istiyordum. Ama belimdeki bu ip sadece beni tutmuyor, gücümü de emiyordu.

Bella'nın Ağzından


Hayatım berbatlaşmaya devam ediyor.Sevdiklerimi koruyayım derken hepsini birden kaybettim.Her zaman ki gibi yalnızlıkla sürünüyorum.Bir an televizyon da oluşan haberle kafamda soru işareti oluştu.

''Sayın seyirciler! Bugün bir son dakika durumu ile karşınızdayız. Ünlü ticaret adamı Halton Blue ortalarda kayıp. Ailesini habercilerden uzak tuttuğu için karısından bir bilgi alamıyoruz. Ama arkadaşlarından Logan Reese, Bay Blue'un bir süre dinlenmek için seyahate çıktığını söyledi. Sizce buna inanmalı mıyız?''

Artık bir şeyler yapmamızın vakti geldi.Bu iş çığrığından çıkmaya başladı. Kapının zil sesiyle koşar adımlarla ilerledim. Kapıyı açtığımda Logan ve Jenna'yı gördüm.

''Logan ne oldu?''

''Magazini izledin mi?'' diye sordu nefes nefese.

''Evet.'' dedim sıkıntıyla.

''Uyduracak bahane bulamadım bunları söylemek zorunda kaldı.''

''İyi yapmışsın.''dediğimde Jenna lafa atladı.

''Benim anlamadığım Halton nasıl kayıp olabilir ki?''

''Anma onun ismini yanımda.'' dedim. Sinrilerim çok bozuktu ve acım tazeydi.

''Bella bu ciddi! Halton daha bugün seninle değil miydi?'' dediğinde biraz durup düşündüm.

''Bella bilmiyorum ama bu Halton'ın senden ayrılması bile normal değil.'' dedi Jenna. Logan lafa girdi.

''Evet Bella. Yani Jenna haklı. Ben Halton'ı tanırım ve o hiç bir kızı incitemez. Özellikle de seni.''

Doğru olma ihtimali yüksekti. Çünkü benimle kavga eden Halton, benim tanıdığım, aşık olduğum insan değildi. Çok farklı biriydi.

''Galiba siz haklısınız! Ama ne yapacağım bilmiyorum. Lady yanımda yok, kızım Alex'in elinde ve Halton ani bir şekilde kayboldu. Ne yapacağımı bilmiyorum?''

''Bella dolunayın çıkmasına az kaldı. Artık mücadele başlamalı. Sonuçta sırf Halton değil. Zack, Jack, Niall, Zargonlar ve biz büyük bir tehlikedeyiz.''

''Haklısınız işte savaş şimdi başlıyor!''

Vampir KarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin