" weyh siapa tu ? "
" Budak baru kot "
" Cantik gila do "
Kedengaran beberapa orang murid yang berada di luar kelas sedang berbisik tentang murid baru itu.
" Ha , harini cikgu nak memperkenalkan kamu dengan murid baru . "
" Perempuan ke cikgu ?! " Murid lelaki mula bertanyakan soalan .
" Ye , " Cikgu Hanni menjawab soalan itu .
" Kamu boleh masuk "* Pak pak pak *
Kedengaran bunyi tapak kasut memasuki kelas itu ." Hai saya Ame- "
" Cantik gila do ! " Murid lelaki mula membuat bising .
" Woi senyaplah budak tu nak kenalkan diri " salah seorang murid perempuan memarahi murid lelaki .
" Uhm hi nama saya Amely Rose . You guys can call me Amely "
" Ok Amely awak boleh duduk disebelah Sofia "
" Ha sini ! " Sofia menjerit .
* Ringgggg *
" Okay korang boleh pergi rehat , and jangan lupa dengan homework yang cikgu bagi " cikgu Hanni memberi peringatan kepada murid 5 Mawar .
" Hai Amely , nama aku Wan . Amely boleh panggil aku sayang " salah seorang lelaki mula mengorat Amely .
" Wush Wan bhaiii " kawan-kawannya menyorak .
" Ish korang ni janganlah kacau Amely " Seorang lelaki mula menjadi hero lah konon .
" Ish kau ni , kacau line la Faris " Wan mula memarahi Faris
" Dah shuh " Faris menghalau geng geng Wan .
" Uhm terima kasih.. " Amely mengucapkan terima kasih .
" Oh tidak mengapa , and btw awak tak nak makan ke ? " Faris menanyakan soalan .
" Saya lupa bawak duit .. " Amely menjawab .
" Oh kenapa tak bagitahu , jom saya belanja " Faris mengajaknya membeli makanan .
" Wah ! Betulka ! " Amely berasa teruja .
( Amely ni dia suka makan tulah dia happy )
" Sugoiiii ! Delicious ! " Jerit Amely .
" Sedapkan ? Ha , orang yang masak ni sebenarnya makcik saya " sebut Faris .
" Srsly !! Wah nanti bolehla oder banyak banyak yahoo ! " Jerit Amely lagi dengan penuh gembira .
Beberapa orang murid perempuan sedang memerhati Amely dari jauh .
" Weyh Sofia tu bukan kawan childhood kau ke ? Yang dengan Amely tuh ? "
" Mana? Oh. Wah dah jumpa kawan baru rupanya . Sugoi!! " Sofia menjawab dengan perasaan yang sangat marah .
" Ha nanti kalau awak takde duit , awak mintak je kat saya " Faris memberitahu Amely .
" Wah terima kasih . " Amely menjawab.
* Ringggggg *
" Eh masa rehat dah habis , jom Amely masuk kelas . " Faris mengajak Amely .
" Okie jom "
-Dalam Kelas-
" Bangun , selamat tengah hari cikgu Arman "
" Okay duduk semua dan keluarkan buku math " kata cikgu Arman .
YOU ARE READING
Playgirl 🙈❤️
RomanceSeorang gadis yang bernama Amely yang single tetapi ramai peminat . Sudah ramai lelaki dia couple tapi tiada satu pun yang sama dengan lelaki idaman dia . Tapi.. satu haritu seseorang telah mengubah hidup dia . Dia nekad untuk menawan hati si dia...