Carlijn's p.o.v.
"wat!! moet IK oprotten? oké ik ga al! Ga jij maar lekker naar die vieze slet van je, ik wil je nooit meer maar dan ook nooit meer spreken!"
Snel pak ik mijn jas en ren de woonkamer uit, de gang door, het huis uit. ik hoor nog hoe je schreeuwt dat je het niet zo bedoelde, maar het interreseert me niets meer. Eenmaal thuis aangekomen van ik op mijn bed neer en barst ik in tranen uit. Als de tranen op gedroogd zijn denk ik na, waar ging die ruzie nou eigenlijk over:
*flashback*
het is zaterdag avond, Zayn's beste vriend Harry geeft een groot feest in zijn appartement. Het huis is net een villa. Zwembad in de tuin, grote woonkamer, ruime keuken. En boven is er nog een etage met een aantal grote slaapkamers. Op het feest wordt er harde muziek gedraaid waar we lekker op kunnen dansen. Natuurlijk wordt er ook alcohol geschonken.
*paar uur later*
we zijn al flink aangeschoten, als je zayn ziet zou je zelfs zeggen dat hij dronken is. Wanneer er eindelijk een slow nummer wordt gedraait probeer ik zayn op te zoeken. Maar wat ik dan zie breekt mij echt. Zayn staat daar met een prachtig meisje met lang blond haar. Ze draagt een , zwart jurkje wat net over haar billen valt, met daaronder hoge, zwarte pumps. Maar als ik het goed zie zijn ze niet gewoon aan het praten, daarvoor zijn hun hoofden te dicht bij elkaar. Ze zoenen!! De grond onder me begint langzaam weg te zakken en alles om me heen begint te draaien. ik begin te rennen. Ik ren zo snel als ik kan naar de deur. Ik moet hier weg, weg van hier.
Zayn's p.o.v.
auww, godver knallende koppijn. Maar dat kan helemaal niet zoveel heb ik gister niet gedronken. Nou ja, niet genoeg om er een kater van te krijgen. ik draai me om en wil mijn arm om Carlijn heen slaan. Maar als ik goed kijk is dat Carlijn helemaal niet is die naast me ligt, maar een meisje met blond haar. shit, SHIT, SHIT. Wat is er gebeurd, wat heb ik gedaan. Ik besluit om Carlijn maar een sms'je te sturen:
Aan: Carlijn. Van: Zayn.
Heey skattie,
waar ben je! ik mis je. Was gezellig hè gister. Ik hoop dat je vandaag kunt afspreken. HVJ
-xxx- JE ZAYN.
Ik bekijk het sms'je nog een aantal keer. Het is zo raar. Waar is Carlijn? Waarom is ze niet met me mee naar huis gegaan. Normaal gaat ze altijd met me mee naar huis.
Carlijn's p.o.v.
Ik krijg een sms'je van Zayn. Wat denkt hij wel dat ik na gister avind nog wat met HEM wil afspreken. Hij zegt dat hij nog van me 'houdt' gelooft hij het zelf. Zoenen met een ander meisje en dan weer terug krabbelen naar mij, JA DAHAG!! Ik besluit daarom om het sms'je maar te negeren. Het doet me pijn dat hij zo met me omgaat, heel veel pijn. Zonder dat ik het door heb voel ik hoe een traan zich een weg over mijn wang baant. Driftig veeg ik hem weg. Ik denk erover na om naar mijn beste vriend Niall te gaan. Uiteindelijk besluit ik om hem te bellen.
Niall's p.o.v.
Carlijn belde net ze klonk erg overstuur, ik heb gezegd dat ze langs moet komen. Ik weet totaal niet wat ik ermee aanmoet. Hopelijk is er niets ergs aan de hand. ]
*paar minuten later*
Ik hoor de deurbel gaan, ik sprint naar de deur en doe hem open. Maar wat ik daar aantref had ik niet verwacht. Carlijn staat met rode ogen, doorgelopen mascara, en tranen die over haar wangen stromen voor de deur. Snel trek ik haar in een knuffel. OMG wat is er gebeurd zo heb ik haar nog nooit gezien. Ik neem haar mee naar binnen en zet haar neer op de bank.
Nadat Carlijn me het hele verhaal heeft verteld ben ik boos op mezelf. Ik was ook op dat feest, ik had ook iets teveel gedronken. Ik heb zayn met dat meisje zien zoenen, maar ik was te drinken om het te beseffen. Zelf was ik te druk bezig met het versieren van een ander meisje. Ene Jasmijn ofzo. MOoie meid trouwens, alleen erg verlegen. Maar terug naar Zayn en Carlijn, hoe durft hij. Ik zal hem terug pakken....
JE LEEST
i loved you first
Fanfictiondit boek gaat over hoe zayn een ander meisje zoent terwijl hij al een vriendin heeft hoe gaat dit aflopen lees het in dit boek!!