ÇÖOBG - 19 - Itiraflar ~ Emre

1K 35 3
                                    

Çünkü Öküz Olmak Bunu Gerektirir!

All Rights Reserved

Bölüm 19: “İtiraflar” ve “Emre”

*-*-*-*

Umarım beğenirsiniz :* 

Bölüm bir önemli bölüm. Bölüm isminin olmasından anlayacağımız üzere. Üstelik bölümün iki ismi vaar! Neden mi? Bu bölümün iki kısım. Birinci kısmını şimdi okuyacaksınız, aynı bölümün içinde bir kısım daha var.

İlk kısmın adı “İtiraflar,” bu kısım oluyor.

Balo sahnesi bittikten sonra, ki bu bölümde bitecek zaten, “Emre” kısmına geçeceğiz.

Merak etmeyin, iki bölüm olmayacak, tek bölümün içinde iki kısım olacak.

Şöyle, iki bölümü birden, tek bölümde okumuş gibi olacaksınız.

‘Emre’ ismi benim TerraCity Alan’dan arkadaşım Emre’ye ait. Kendisi kaykaycı biri ve çok güzel kayıyor. *Fesat anlamayalım lütfen.* Maalesef bir Wattpad hesabı yok, o yüzden bölümü ona ithaf edemiyorum. :/

Ek olarak, çok sevdiğim başka bir arkadaşımın ismi de Emre. Bu bölümü ona ithaf edeceğim. <3

İyi okumalar, afiyet bal şeker olsun ^.^

1. KISIM: İtiraflar.

*-*-*-*

Arda arabayı Cam Piramit’in önünde durduğunda önce ben, sonra Simge indi. Arda bu gece için yapılmış çadır gibi bir yere girip arabayı park edecekti.

Tuna girişin sağında beni bekliyordu. Yanına gittim ve içeri girdik.

Herkes içeri doluştuğunda Mehveş yüksekçe bir yere çıkıp konuşma yaptı.

“Merhaba arkadaşlar,” dedi, sanki mikrofona bağırması gerekiyormuş gibi. “Bugün burada bulunmama sebebimiz,” Sözünü kesen kişi Arda oldu.

“Biliyoruz bulunma sebebini sadede gel!” Öküz her yerde öküz.

Mehveş boğazını temizledi ve konuşmaya devam etti.

“Evet arkadaşlar, bu yıl bizler 12. Sınıf olurken, 12. Sınıflar da üniversiteli olacaklar. Okulumuza 9. Sınıflar gelecek,” Arda bir kez daha sözünü bölmüştü Mehveş’in.

“Çömez de geç şunlara ya! Hızlı ol!” Hayır, boşuna demiyorum ben şuna öküz, odun, kütük, hayvan diye.

Mehveş bir kez daha kasten öksürdü ve konuşmasını sürdürdü.

“Ben, okul başkanınız olarak, görevime devam ederken,” Arda bir kez daha sözünü kesti.

“Ne! Devam mı edeceksin, imza falan toplayın başkan olmasın yine bu salak!”

“Kapa çeneni Arda!” Tepkime karşılık Arda susunca Mehveş gülümsedi.

“Evet, teşekkürler Irmak’cım, görevime devam ediyorum, müdür bey ve ben böyle karar verdik,” Gözucuyla onu izleyen müdüre baktı. Müdür çok ısrar etmiş, sadece onun gelmesi şartıyla baloya katılabilmişti.

“Hızlı olsan?” Arda hala Mehveş’in sözünü kesmeye devam ediyordu, göz ucuyla da masadaki yemeklere bakıyordu. Hayvan.

Çünkü Öküz Olmak Bunu GerektirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin