—Oppa!!
Striga o blonda cand Chanyeol finaliza meciul de baseball, reusind sa aduca victoria echipei sale.
In dreapta lor, un sustinator si un fan infocat al lui Chanyeol tocmai le auzise privind cu ochii intredeschisi spre ele.
—Aish... stiam ca va fi o idee proasta sa vin aici..
Susotii el sprijinindu-se de balustrada.
Chanyeol isi aseza sapta pe cap,apoi se pregatii sa paraseasca terenul.
—Cat de dragut este !
Spuse una dintre fete .
—Daa! Omo! El se uita la noi!!
Spuse bruneta entuziasmata cand Chanyeol privii spre balcon. El cauta cu privirea printre persoanele ce se aflau in tribune, apoi cand intalnii ochii verzi ai brunetului, un zambet se arata pe chipul sau.
Baekhyun nu schita niciun zambet pentru cateva secunde, incercand sa se calmeze. Cand baiatul de pe terenul de baseball ii facu timid cu mana, el incepu sa zambeasca .
Fetele ce stateau in stanga sa, ii aruncau lui Baekhyun o privire urata, incepand apoi sa susoteasca .
—Sa mergem sa il intampinam ?
Intreba blonda .
—Omo! El vine aici!
Spuse cealalta vazandu-l pe Chanyeol urcand scarile, trecand prin multimea ce se oprea sa il felicite.
—Eu prima!
Spuse bruneta punandu-se in fata celeilalte.
—Oppa!
Spuse blonda cand Chanyeol ajunsese in dreptul lor .
—Buna .
Le zambii Chanyeol politicos, apoi trece pe langa cele doua cu un zambet larg facandu-le sa se intoarca dupa el.
—Ai venit .
Spuse brunetul punandu-si mainile pe talia celui ce statea sprijinit de balustrada, privind inca spre teren.
—Regret ca am venit ! Stiam ca o sa ma enervez.
Spuse Baekhyun ridicandu-se pentru a-l privii in ochi. Insa privirea lui era atrasa de cele doua fete ce inca priveau spre ei.
Baekhyun se enerva, astfel isi puse mainile de dupa gatul lui Chanyeol tragandu-l intr-un sarut lung si agresiv.
Isi deschise ochii pentru o secunda cand le vazu pe cele doua plecand. Intentia lui de a se retrage este anulata cand Chanyeol transforma sarutul in unul dulce si linistit .
Baekhyun zambii cateva clipe in sarut, realizand cat de implicat era Chanyeol in relatia lor chiar si acum, dupa 4 ani.
—Sunt gelos !
Spuse Baekhyun imediat dupa ce Chanyeol se retrase din sarut .
—Poftim? Chicotii Chanyeol amuzat, dandu-i parul din fata brunetului.
—Toate fanele astea ale tale ma fac sa imi pierd mintile de-adreptul!
—Yaa, nu te preocupa.
—Ce se va intampla cand lipsesc eu ? Vor sarii pe tine?! Ele te vor face sa cazi pentru ele! ( limbaj aff :)))))) )
Intreba el agitandu-se .
—Imposibil! Inima mea te vrea doar pe tine!
Zambii Chanyeol dulce.
—Yaa, nu incerca sa ma indupleci.
Chicotii brunetul.
—Hai sa iti cumpar inghetata . Hm? Ce zici?
Intreba mangaindu-i gatul brunetului cu atingerile fine ale nasului sau .
—Mmm, suna tare tentant .
Rase Baekhyun ridicandu-se pe varfuri pentru a initia sarutul.