Ağlıyordum deli gibi ağlıyordum.Sonra aklıma bir şey geldi. Hemen yoğun bakıma daldim arkamdan da durular onlarda ağlıyordu. Doktorları ve duruları dışarı çıkarttım. Hemen eldivenlerimi çıkarttim storu kapattıktan sonra elimi tilkinin kalbinin ustune koydum ve ona elektrik verdim (benim ozel gucum elektrik). Biraz durdum daha sonra tilkinin eli kıpırdadı . Allahim cok sukur. Hemen bagirdim. Iceri doktorlar ve bizimkiler girdi. Doktorlar tilkiye bakti bu durumun nasil oldugunu merak ediyorlardi. Ben ise bilmedigimi soyledim. Az once üzüntüden aglarken simdi sevincten ağlıyordum. Neden bilmiyorum ama tilkiye birsey olmasi canimi acitmisti.(acaba olabilir miydi ona aşık olmuş olabilir miydim? Yok artik daha neler aylin sacmaladin iyice o senin arkadasin.Hem daha yeni tanıştın.) Her halde benim icin hayatini tehlikeye atmasiydi. Duru ve meltem beni tenha bir yere cekti.
Duru: Aylin sen elektro şok mu yaptin.
"Evet". Benim özel gücümü bir tek onlar biliyordu. Onlarin da özel gücü vardı. Duru şifa veriyor. Meltem ise hızlı koşabiliyordu.
Hayatimda ilk defa ozel gucum işe yaramıştı. Tilkinin yanına gittim. Sandalyeye oturdum ve onu izlemeye başladim. Gerçekten çok yakışıklıydı. Daha sonra 2 günlük yorgunluk sebebiyle uykuya daldim. Tilki' nin ağzından:
Acıyla uyandım sonra olanları ve aylin in ağlayışını duyduğumu. Boynumu acıyla sağa doğru çevirdim ama çevirmemle sandalye de oturarak uyuyan aylini görmem ile şaşırmam bir oldu. Uyurken bile çok güzeldi tıpkı bir melekti.
Beni bu dusuncelerimden ayıran doktorun kapıyı açmasıydı ama ona sus işareti yaptım. Ve çıkmasını söyledim. Ama az sonra aylin uyandı. Ve uyanmasıyla yanağımı öpmesi bir oldu.Sonra ne yaptığını anlamasıyla çekilmesi bir oldu.
A:Tilki nasılsın. Şey ben özür dilerim aniden uyandığını görünce bir anda işte özür dilerim.
-Üff ben ne yaptım bişey olmaz nasılsa arkadaşım.
Aylin iç ses:
Kendini kandırma sen bu çocuktan hoşlanıyosun.
-Yok daha neler hem daha yeni tanıştık.
Acaba olabilir miydi ben bu çocuktan hoşlanıyor muydum?
A:Tilki ben doktor çağırıcam