Într-o dimineață cu un soare foarte arzător eu și prietenele mele ne-am pus o întrebare. O întrebare foarte simplă: Să mergem în Coreea sau nu?
De când stăm împreună ne întrebăm același lucru. Până când una din noi s-a hotărât sa zică:
Iza: Da ce na*ba, mergem sau nu mergem in Coreea?Anto(eu): Eu zic că mai întâi trebuie să ne luăm bilete.
Flo: Da
Delia: Da
Rebe: Bine zis
Ne-am luat biletele și ne-am împachetat lucrurile.
Și a venit și ziua în care trebuie să plecăm. Ne-am îmbrăcat așa:
Iza
Rebe
Flo
Anto
Delia
Și am plecat spre aeroport.
~In avion~
Flo: De-abia aștept să ajungem!!!! Yyyyyy!
Noi celelalte: Și noiiii!!! Yyyy!
Apoi am adormit toate tot zborul😂😂
Am ajuns în Coreea și primul lucru pe care îl facem este să mergem să ne cazăm la un hotel, apoi să mergem să dăm auditii la BigHit.Ne-am lăsat bagajele și ne-am dus.
Când am ajuns am mai așteptat puțin, apoi a venit și rândul nostru. Am cântat și am așteptat.
Managerul: Vă rugăm să așteptați câteva minute, după veți afla cine va face o trupă.
~după câteva minute~
Managerul: Și cele care au câștigat sunt...........Iza.........Flo.......Rebe........Anto....și..........DELIA! Felicitări!
Noi: Mulțumim! (În mintea noastră) *yyyyyyyyy*
Manager: Sper că știți ce urmează.
Noi: Știm
Manager: Bun, să vă luați bagajele și să vă duceți la ei, le știți adresa?
Noi: Nu o știm.
Manager: Aceasta este adresa lor ***********
Noi: Mulțumim!
Manager: Să nu uitați să faceți cunoștință!
Noi: Nu o să uităm, la revedere!
Manager: La revedere!
Am luat bagajele din apartament și ne-am dus la adresa dată.
Cam atât, sper că va plăcut acest capitol.
Să-mi lăsați mesaje dacă vreți să continui. Byyeee