Cand zeii se plictisesc organezeaza The GODS GAME. Si ca in fiecare GG, demonii si ingerii isi pot alege cate un muritor sa ii reprezinte in cresterea puterii. Daca muritorul ramane printre ultumul milliard ramas , demonul/ingerul castiga 5% din puterea prezenta sau cea a muritorului.Daca muritorul ramane printre ultimul million,entitatea castiga 15%. Daca reuseste sa ramana printre ultima suta de mii,entitatea castiga 45%. Daca reuseste sa ramana printre ultimii 1000,entitatea castiga 80%. Daca isi face loc printre ultimii 100,entitatea castiga 140% .Intre ultimii 10 entitatea castiga 180% ,iar daca muritorul ales castiga, entitatea castiga 300%. Entitatile pot sacrifica din puterea lor pentru a-si ajuta muritorii alesi. Regulile jocului nu le stiti inca, dar le veti invata pe parcurs. Numele meu este Estia,si dupa cum puteti banui, sunt un demon. Iar numele muritorului ales de mine nu conteaza. O sa ii spunem Z,veti vedea de ce.
Anul 2017, Z are 19 ani. La ora 23:23 in locul unde era Z, Zeii isi fac aparitia facand din noapte zi. Toti muritorii vii ies sa vada despre ce este vorba.Satan preia cuvantul si spune:,,Salutare muritori, in urmatoarele zile veti servi placerii noastre,distractie placuta!” Yehave clarifica lucrurile,,Veti participa la Jocurile Zeilor iar regulile sunt simple. Mori,pierzi. Ucizi,castigi un suflet. Sufletele castigate iti amplifica puterea. Cei ce utilizeaza arme de foc,bombe ,si asa mai departe,vor pierde. Ultimul muritor ramas in viata va castiga .” Timpul de pe planeta muritorilor se opreste si am avut placerea sa vad cum toti isi croiesc drum spre cei mai puternici muritori. Au uitat oare ca jocul asta nu depinde de muschi? Oh,inca nu le pot citi mintile pentru ca timpul este oprit in loc. Muritorul meu nu a fost ales de nimeni,unul din aceia ce par sa nu aibe sanse sa intre in ultimul milliard deci nu meritau efortul.
Muritorii nu stiu ca noi existam pana in momentul in care noi le oferim ceva in schimbul puterii noastre.Toate entitatile si-au ales muritorii. Timpul porneste. Muritorii inca se gandeau ca este o gluma sau o halucinatie in masa, nestiind inca faptul ca acest lucru se intampla pe toata planeta. Z ia un topor si i-l infige direct in cap mamei sale vitrege. In secunda urmatoare apare clasamentul.In care sunt prezentate locurile de la 2 la 10, separat locul 1, si separat locul pe care se afla cel ce il priveste,fiecare vedea ceva diferit , si intelegea limba pe care o vorbea. “#^!^#^&*” -1 suflet.Z inca nu observase asta inca.Acel topor in urmatoarele secunde se infipse in crestetul bunicii lui,bunicului sau,si surorii lui vitrege. Tatal sau ramase socat in timp ce Z sarise gardul si isi omorase cei 4 vecini din casa alaturata. Z inca era pe primul loc cu un total de 8 suflete in mai putin de 1 minut.Sunt mandru de cel ce l-am ales. Oare e vreun bolnav psihic ?Il vede pe unchiul sau si familia sa ce statea langa casa lui. Cu un topor extreme de bine plasat reuseste sa ucida toate cele 3 fiinte. A fost primul muritor ce a realizat cam cum se folosesc sufletele,zambeste. Ridicand privirea vede clasamentul si pozitia sa,e fericit. O ia in josul strazii omorandu-si vecinii slabi mintal ajungand pana la ora 2:03 la 387 de suflete. Avea un avans de 28 de suflete fata de locul 2 . Intre timp gasise un al doilea topor si deja ii facea placere ce se intampla. Dintr-o data privirea ii deveni serioasa si o rupse la fuga. Nu ii puteam citi gandurile pentru ca nu gandea,doar facea. Acum a fost prima oara in care a gandit. Nu se mai bucura de avantaj, considera ca este prea mic. A inceput sa ia in calcul faptul ca la el este noapte si nu a apucat sa doarma prea mult. In media rapida facuta in capul lui , doua suflete pe minut nu erau suficiente. Va trebui sa doarma curand, iar altii abia si-au inceput ziua. In plus, mai sunt si "ciudati" , cum i-a numit el , care omoara din frustrare adunata in timp, si nu au in plan altceva decat sa omoare. Nu si daca vor reusi sa castige. Daca dormea acum , s-ar fi trezit cu oameni mult mai puternici decat el. Si asta l-ar fi impiedicat mult sa avanseze. Se intreba daca este mai puternic decat cei din urma sa . Oare si-au dat seama si ceilalti cum sa foloseasca sufletele? Daca da, cat de multe au folosit pentru arme ?