˙hoşlantı˙

898 89 32
                                    

Evet şimdi istediği kadar Taehyung u- pardon yaşananları düşünebilirdi.

*

Jimin aklından Taehyung u çıkaramıyordu.

Jimin öyle bir düşüncelere dalmıştı komiser Jin odaya girdiğinde Jimin korkudan neredeyse sandalyeden düşüyordu. Ama Jin in siniri onu dahada çok korkutmuştu.

-Sen...Sen... Kızımın geldiği gün , nasıl , nasıl onu ... Rahatsız edersin?!

Jimin şimdi anlamıştı. Demin ki bayan Jin in kızıydı. Jimin in yüzünde ki duygu değişimi çok komikti , ama Jin in buna gülücek durumu yoktu.

Sonuçta kızı ona "şu adam bana dokundu" diye anlatmış olması gerekiyordu.

-Bakın , bay Kim siz tamamen yanlış anladınız. Ben asla , ama asla öyle birşey yapma-

Odaya giren Jin in kızıyla ne yapacağını düşünememişti Jimin , bir anda susmuştu. Kıza çaresiz çaresiz bakıyordu.

Kız ise halinden memnundu.

-Bak Jimin seni severim , ama benim kızıma nasıl dokunmaya cüret edersi-

Jin in kızı babasının konuşmasını bölüp muhtaç muhtaç konuşmuştu.

-Şey , baba ben birazcık abartmış olabilirim...

*

Jin in kızı , yani İseul babasına Jimin in sadece omuzlarından tuttuğunu söylemişti.

Jimin ise rahat bir nefes verip koltuğuna oturmuştu.

Jin odadan çıktığında İseul unda çıkacağını sanan Jimin mutluydu. Ama İseul kapıyı kendisi içeride kalacak şekilde kapadığında "yine mi ya" diye mırıldandı Jimin .

-Demek ismin Jimin...

Jimin kafasını olumlu anlamada sallayıp masasındaki kağıtlara göz gezdirmeye başladı .

-Bende İseul .

Jimin başını bile kaldırmadan yaptığı işe devam etmişti. Bu durum İseul u kızdırmıştı.

-İstersem babamın yanına gidip tekrar, beni taciz ettiğini söyleyebilirim.

Jimin ani bir hamleyle başını kaldırıp alaycı bir tavırla konuştu.

-Git söyle , sanki kameralara baktığında anlamıyacak.

İseul üzülmüştü , çünkü Jimin onunla ilgilenmiyordu. Ama İseul , Jimin den hoşlanmaya başlamıştı bile...

Burun buruna geldiklerinde kalbi duracakmış gibi olmuştu. Hele onu omuzlarından tutup kendine çekmesi...

Jimin in umursamaz tavırları onu kendine dahada çok bağlıyordu. Ama Jimin ise bunu anlayamayacak kadar kördü...

𝙨𝙤 𝙝𝙤𝙩' VMin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin