~Hayal et?
Tony ölmüştü. Şimdi sadece cenazesini kaldırmak vardı. Sen onun üvey kızı gibi bir şeydin. Savaşta yanında olmuştun tasarladığın zırhınla. Tabi o son sahneyi de görmüştün. Yanına gitmiştin. Peter da yanındaydı. Onla ekip arkadaşı gibi bir şeydiniz silinmeden önce ki hala öylesiniz.
Tony'nin yanına yaşlı gözlerinle gitmiştin.
"Mr. Stark lü-lütfen gitmeyin. Ya-yalnız bırakmayın beni."
Kafanı onun göğsüne koymuştun ve hıçkırarak ağlıyordun.
"Lü-lütfen Mr. Stark bir şey söyleyin."
Baban gibi gördüğün adam gözlerinim önünde gitmişti. Hiçbir şey yapamamıştın.
Peter seni ordan uzaklaştırmaya çalışırken sen Tony'nin yanına geri gitmeye çalıştın.
"Peter bırak beni. Biliyorum o ölmedi."
Peter seni kendine çevirip sarıldı hemen ve saçlarını okşarken.
"O öldü Y/A. Dünyayı kurtarmak için öldü."
Kafanı onun omzuna yaslayıp ağlamaya devam ettin.
"Gitti mi şimdi?"
Peter sana dolu gözleri ile baktı ve başını aşağa yukarı salladı. Kollarını onun boynuna sardın.
"İs-istemiyorum gitmesini."
**********
O evdeydiniz. Peter senin koluna girmiş destek olmaya çalışıyordu. Bir hologram açıldı ve Tony konuşmaya başladı. Her şeyi dedikten sonra senin adın geçti.
"Y/A biliyorum seni yalnız bırakmıycaktım. Ama her an her şey olabilir. Sonuçta dünyayı kurtarmak fedakarlık ister. Bazen bazı kişiler ölebilir. Senin ve Peter'ın Morgan'a abi ve abla olmanızı istiyorum. Ve süper kahramanlık işlerinde dikkatli olmanız gerektiğini biliyorsunuz zaten. Sizi 3000 defa seviyorum."
Diyip kamerayı kapattı. Sen dolu gözlerin ile Morgan'a döndün o da sana bakıyordu. Yanına gidip ona sarıldın. O hemen kollarını sana sardı tabi. Ayrılıp Peter'ın yanına geri gittin. Daha sonra dışarı çıktınız. Peter ve May'in yanında duruyordun. Ağlamak istemiyordun artık kendini kasmıştın.
İşte bir kahramana böyle görüşürüz demiştin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Holland İle Hayal Et! (Bitti)
FanfictionMerhaba bunu okuyan kişi nasılsın umarım iyisindir. Bu kitabın açıklama bölümüne hoş geldin. Ben daha fazla uzatmıyim bence. Kitabımızda Tom Holland ile hayel etlerimiz vardır bi' de Spaydimiz ile. Ahh Spaydii. Neyse lafı çok uzmıyim sana iyi okumal...