Agnes Jones

1.2K 30 2
                                    

           Agnes mieszka w mugolskiej rodzinie zastępczej . Urodziła się w Londynie . Nie zna swoich rodziców . Nikt nie wie co się z nimi stało . Została podrzucona do sierocińca od razu po urodzeniu . Gdy miała 5 lat trafiła do rodziny zastępczej .

           -Agnes wstawaj ! - krzyknęła mama .
-Już idę !- odpowiedziałam . Zeszłam z łóżka , przebrałam się i zbiegłam po schodach na dół . W kuchni zastałam tatę czytającego gazetę i mamę pijącą kawę .
- Wszystkiego najlepszego z okazji jedenastych urodzin kochanie - powiedział tata.
-Dziękuję - odpowiedziałam . Zjadłam śniadanie i pobiegłam z powrotem do pokoju . Za kilka godzin mieli przyjechać goście . Nigdy nie lubiłam przyjęć , a w szczególności takich , które dotyczyły mnie . Byłam typem samotnika i całe dnie spędzałam na czytaniu książek i słuchaniu muzyki . To mi w zupełności wystarczało . W pewnym momencie coś uderzyło w okno mojego pokoju . Była to bardzo ładna , biała sowa która do nóżki miała przyczepiony list . Przestraszona otworzyłam powoli okno , sowa wleciała do pokoju . Odwiązałam list i przeczytałam go . W liście było napisane , że dostałam się do szkoły czarodziejów i czarownic w Hogwarcie . Nie mogłam uwierzyć w takie bzdury . Po chwili do naszego domu przyszedł jakiś człowiek i opowiedział nam o Hogwarcie . Mówił tak wiarygodnie , że uwierzyliśmy mu . Rodzice postanowili pozwolić pojechać mi do Hogwartu . Kilka dni przed rozpoczęciem roku szkolnego wybraliśmy się na ulicę Pokątną po wszystkie potrzebne rzeczy . Dni zleciały szybko i nadszedł dzień wyjazdu do Hogwartu .



Jeśli ktoś kiedykolwiek tu dotarł do gratuluję odwagi . Zapraszam do dalszego czytania gdy akcja bardziej się rozkręci .



Zaginiona córka Snape'aOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz