Annemle kavga ediyorduk çünkü eve 5 yerine 7 de gelmiştim . Sürekli barıyordu ve bana tokat attı mutfağa koştum ve bir bıçak aldım bağazını kestim
yere düştü şoka girdim saatlerce başında ağladım . Babamı aradım ve eve gelmesini öldüğünü söyledim oda bana anlamadığını orda kalmamı kapıyı kimseye açmamamı söyledi. 10-15 dk sonra geldi şoka girdi annemin cansız bedeni başında oturuyordum babam hemen beni kaldırdı ellerimi yıkadı bana makyaj yaptı (yüzümdeki izleri kapatmak için ) sonra bana valiz hazırladı ve dediki "burdan git Derry e bilet al gerisini halledebilirsin " elime yaklaşık 6 bin civari para verdi ve suçu üsleneceğini ve paylonçodan uzak durmamı söyledi anlamadım ama koşarak metroya gittim yaklaşık 18 saat yolculuk yaptım TEK BAŞIMA.
Bana birazdan iniceğimizi söyledi muavin camdan baktım sanırım altı erkek iki kız oturuyordu nedense yanlarına gitme gereksimi duydum inince valizlerimi otların yanına koydum ve yüzümdeki makyajı çıkartarak yanlarına koştum. Elleri kanıyordu ağlamaya başladım bana ne olduğunu yardım edebileceklerini söylediler dedimki "paylonço yüzünden annemi ölürdüm ne yapıcağımı bilmiyorum nerde kalıcağımıda " hepsi bana bakarak şoka girdiler ne zaman geldiğini sordular kaldım öyle dedimki "iki gün önce " dedi ve beni kaldırıp valizlerimi almaya götürdüler sonrada kafeye.... Adı Fiin cafe diye bir yere gittik ve baştan başladık tanışmaya. Gözlüklü bir çocuk ben Richie , kolu alçılı Eddie , yapılı olan Ben , koyu tenli Mike , uzun ve kekeleyen Bill , kızıl saçlı Beverly , yeşil gözlü kız Luna kafası sargılı olan Stan anladığım kadarıyla bende Abby onlara palonçoyu sordum herşeyi anlattılar adeta öldüm . Ben olan biteni anlattım şimdilik luna ile kalıcaktım sanırım Beverly gidiyordu durdurdum "gitme burda beraber kalalım "dedim " kalsam bile ev satın alacak onu bırak kiralıcak paramız bile yok" dedi Beverly bende babamın bana 6 bin verdiğini ev alabileceğimizi söyledim hepsi ağzı açık bana baktı dedimki " Beverly teyzeni ara gelmeyeceğini güvenli biyerde kalacağını söyle Luna sende babana evde pjama partisi vereceğimizi söyle yarında herşeyi detaylı konuşuruz " herkes dağıldı biz pijama partisi gibi bir şey yaptık ve zzzzz .
.
.
.
Devamını yarın yazıcam umarım beğenmissinizdir💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abby ASH | Losers club 2
Adventure@yazar_temelli_gitti nin losers club adlı kitabının devamı...