ျမတ္ႏိုးမႈအရံႉး -၃မြတ်နိုးမှုအရံှူး -၃

887 151 56
                                    

အေရးေပၚ မုန္တိုင္းသတင္း ေၾကညာၿပီးသည္ႏွင့္ မျခား မိုးက ရြာသည္.
ေလအတူေရာေသာ္လည္း မိုင္ႏႈန္းမမ်ားသည့္ ေလတိုက္ႏႈန္းႏွင့္မို႔ ဆိုးဆုိးရြားရြား အပ်က္အစီးေတာ့ မရိွ.
အပင္မ်ား ယိမ္းရံု ႏြဲ႔ရံုသာ.

အျပင္းအထန္မဟုတ္ေသာ္လည္း မိုးေလဝသႏွင့္ ဇလေဗဒ႒ာနမွ မုန္တိုင္းဟု အမည္တပ္လိုက္ေသာေၾကာင့္ ေက်ာင္းသြားရန္ ျပင္ဆင္ေနသူ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက အစီအစဥ္ဖ်က္ကာ ကိုယ္စီအိပ္ယာထဲ တိုးဝင္ေခြသြားၾကသည္.
ေဂ်ာင္ဆူးသည္လည္း ထိုနည္းလည္းေကာင္းပင္.
ေက်ာင္းသြားရန္ ျပင္ေနျခင္းကို ရပ္ကာ အဝတ္အစားျပန္လွဲၿပီး အိပ္ယာထဲသာ တိုးဝင္ေနလိုက္သည္.

ေလးေယာက္တခန္း ေနရသည့္ အေဆာင္ေပမို႔ ေဂ်ာင္ဆူးတို႔ အခန္းတြင္ ေဂ်ာင္ဆူး ၊ခ်န္း၊ ဆူဟို ၊ ဆယ္ဟြန္း တို႔ ေနၾကသည္.
မဟာေက်ာင္းသားမ်ားအေဆာင္မို႔ ထမင္းကိုယ္တိုင္ခ်က္စားခြင့္ ေပးထားသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ေဂ်ာင္ဆူးတို႔ အလွည့္က်စနစ္ျဖင့္ ထမငး္ခ်က္ရသည္.
ဒီေန႔သည္ ဆူဟုိႏွင့္ ဆယ္ဟြန္းတို႔ ခ်က္ရမည့္ ေန႔ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဆယ္ဟြန္းခမ်ာ အိပ္ယာထဲမွေနကာ တြန္႔လိန္႐ႈ့ံတြျပေနသည္.
ဥာဏ္နီ ဥာဏ္နက္ ဥာဏ္ျပာ ဥာဏ္ဝါ ဥာဏ္ေရာင္စံု ထုတ္သံုးကာ ထမင္းခ်က္တာဝန္ကို ေ႐ွာင္ရန္ႀကိဳးပမ္းေနမွန္းသိေတာ့ ေဂ်ာင္ဆူးေရာ ခ်န္း ပါ အေရးမစိုက္.
မသိလိုက္ မသိဘာသာေနၿပီး အိပ္ယာထဲဝင္ကာ စာၾကည့္တုိက္မွ ငွါးထားသည့္ စာအုပ္ကိုသာ ဖတ္ေနလိုက္သည္.

ရသစာအုပ္တအုပ္ျဖစ္ၿပီး ေခတ္ဆိုးစနစ္ဆိုးတခု၏ အသြင္ကို ပီပီသသ မီးေမာင္းထိုးျပထားသည့္အျပင္ လူတို႔၏ သေဘာထားတို႔ကို ထင္ဟတ္ေစသည့္ ဝတၳဳ မို႔ ေဂ်ာင္ဆူး ဝတၳဳ အတြင္း စ်ာန္ဝင္စားသြားသည္.
စာအုပ္ထဲသာ စိတ္ေရာက္ေနသည္မို႔ ပိုသည္းလာသည့္ မိုးကိုလည္း အာရံုမေရာက္ေပ.

"ဒိုေဂ်ာင္ဆူး......ေဂ်ာင္ဆူး......ေဂ်ာင္ဆူး.....ဒိုေဂ်ာင္ဆူး......"

စာအုပ္ဖတ္ေနရင္း ၾကားလိုက္ရသည့္ ေခၚသံသဲ့သဲ့ေၾကာင့္ ေဂ်ာင္ဆူး ဇေဝဇဝါ ျဖစ္သြားရသည္.
မိုးသံႏွင့္ ေရာေနသည္မို႔ သဲသဲကြဲကြဲလည္း မၾကားရ...
ကိုယ္ပဲ ထင္ေယာင္ထင္မွား ျဖစ္ေနသလားဟု ေတြးမိကာ အသံကို ေခါင္းေထာင္ကာ နားစြင့္မိသည္.

ျမတ္ႏိုးမႈအရံႈးWhere stories live. Discover now