8. Bölüm

57 17 20
                                    

Uğur dan

Defnelerin evinin önüne gelmiştim. Kapıyı tıkladım ve kapı Sema açtı bana bakıp "oo Uğur hoşgeldin" dedi gülümseyerek bende ona gülümsedim ve "hoşbuldum" dedim. Sema bana bakıp "ee hangi rüzgar attı." dedi. Bende gülüp "Defne nin çikolataları" dedim anlamamış gibi baktı sonra anladı herhalde o da benim gibi güldü. İçeriye geçtik içeride Defne nin annesi vardı. Annesi nin yanına gidip "merhaba nasılsınız?" dedim. Annesi ayağa kalktı bana sarıldı ve "merhaba hoşgeldin. İyiyim oğlum sen nasılsın?"dedi. Bende" sağolun bende iyiyim"dedim. Annesi "oğlum ismin neydi?" dedi bende gülerek "Uğur" dedim. Tabi o gün telaşla tanışmadık. Annesi de bana "memnun oldum bende Ayşegül" dedi. Bende "ııı şeyy Defne yukarıda mı?"dedim. Annesi de gülüp " Uğur yukarıda istersen yanına git dedi" gülümseyerek. Bende gülümseyip "tamam" dedim. Sema yanıma gelip "odası yukarıda sağdan ikinci" dedi. Bende "tamam" dedim. Zaten odasını biliyordum hahaha. Onu ıslatınca öğrenmiştim. Defne nin odasına girdiğimde yatağında uyuyordu. 'Ayy uyurken de çok tatlıymış'diye içimden geçiriyordum. Ayy ya ne saçmalıyorsam artık bende. Yatağının yanındaki çalışma masına oturdum ve onu izledim. Çok güzeldi. Defne yatakta kıpırdandı gözünü açtı beni görünce uykulu bir ses tonuyla "sen ne ara geldin?"dedi. Bende gülümseyip" az önce"dedim. Yataktan kalktı. Gözleri parladı ve direkt "Uğur benim çikolatalarım nerede?" dedi. Yuh ya insan bi nasılsın falan der kız gitti direkt çikolatalarını soruyor abi ya. Bende "hıh bende iyiyim zaten al" diyip yatağa fırlattım poşeti. Bana bakıp "yaa Uğur ne tirip atıyorsun hemen hallah hallah nasılsın bari?" dedi dil çıkartarak bende "iyiyim sen?" dedim. O da "çikolatalarımı gördüm daha iyi oldum" dedi gülerek. What? Lan o laf bir kere öyle mi? Hayır. Bende ona bakıp "yalnız o laf öyle değil seni gördüm diyecektin" dedim dil çıkarttım. O da "öff tamam be" dedi. Sonra çikolatalarını yemeye başladı. Acaba bana ne zaman soracak bende yiyeceğim amaa. Hemen Defne ye "çikolataları bensiz bensiz ye tabi oh ne ala Uğur alsın Defne yesin Uğur kim ki zaten" dedim. Bana baktı ve kahkaha atmaya başladı "çikolatalarımı sana vereceğimi mi düşündün yazıkk" dedi. Yuh ya bu kız harbi ayııı. Defne bana bakıp "ben ayı falan değilim" deyip dil çıkarttı. Bu kız hafıza falan mı okuyor? Ben anlamadım. Defne ye yavru kedi gibi bakmaya başladım. Kız şuan 3. Paketi yiyor ya. Defne anlamış gibi "off be Uğur al tamam acıdım" dedi ve 1 paketi verdi. Neyse buda birşey. Defne 3. Çikolatasını bitirdi bende bitirmiştim çikolatamı. Sonra sohbet falan ettik bende eve gittim.

######
Bir Hafta sonra Uğur dan

Defneyle bir hafta buluşmadık. Sadece telefondan yazmıştık. Annesi gil de geri dönmüşlerdi. Benim içim içimi yiyordu. Defne yi görmek istiyordum. Galiba ben ona aşık oldum. Onu deli gibi görmek istiyorum. Ama o beni arkadaşı olarak görüyor. Ben onun kalbini kıramam. Ama belki anonim olarak yazsam olur. Bencede anonimlik yapacağım. Hemen bir telefoncuya gittim ve hat yeni bir aldım. Eski telefonum vardı zaten. Kararlıyım gerçekte ona açılamıyorsam bende anonim olarak açılırdım. Telefona hattı taktım ve Defne nin numarasını Sevdiğim diye kaydettim doğum gününe 1 ay vardı. Belki ona sürpriz yapardım da karşısına çıkardım. Defneye yazmaya başladım. O benim kim olduğumu ben söylemeden öğrenmeyecekti.

Defne den

Annemler eve geri dönmüşlerdi bizde Semayla dikişlerimi aldırıp eve gelmiştik. Odama çıktım,yatağıma uzandım ve elime telefonumu aldım. Biraz instegramda dolaştım. Sonra bir mesaj geldi

Gizli Numara:Defne ben sana tutuldum be güzelim seni her bir görüşümde içimde bir kıpırtı hissettim ama senin karşına çıkıp söyleyemedim. Ben.. Ben bunu kendim bile kabul edemedim ama daha fazla gizleyemem ben seni seviyorum Defnem. Birgün karşına çıkacağım ama şimdi değil sadece sen sabret.

Beynim biranda okuduklarımı algılayamadı. Neler yazıyordu böyle? Gerçekten bana aşık mı olmuştu ama bu kim? Ben sabrederdim ama ben Uğur a yakınlaşırken bana aşkını itiraf eden de kimdi? Bunun Uğur olmasını isterdim amaaa bu olamazdı zaten. Uğur beni arkadaşı olarak görüyordu ve bu böyle devam ederdi. Ya Uğursa diyen kafamı susturmak istiyordum ne de olsa kendimi boşu boşuna ümitlendirmemiş olurum ama kalbim onun olmasını çok istiyordu...

########
Ee gençler nasıl olmuş beğendiniz mi?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum kendinize iyi bakın bir tanelerim💙❤️

#Sen Benim Kurtarıcımsın#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin