7

70 13 9
                                    

Marcus

Když jsem od Martinuse odešel šel jsem ven, šel jsem se projít a po cestě potkal kamaráda. Jmenuje se Kuba. Je fajn, nakonec jsem s ním šel k němu a no dělali jsme co jsme mohli. Hráli hry a povídali si. Dlouho jsme se neviděli.

Namjoon

"Jimine?" zeptal jsem se, on se na mě koukl. "Hele ty jsi miloval Namjoona?" zeptal jsem se. "Ne, proč se ptáš" řekl, pak se zvedl a odešel. Já šel za ním, šel do pokoje. "Hele vím že je to divné se ptát když to je jeho tělo. Ale mě můžeš věřit. On se to nedozví, je to jeho tělo ale jiná duše" řekl jsem a on se na mě koukl.

"No jo, ale nikdy jsem mu to neřekl. On mě stejně nechce, kdo by mě taky chtěl. On je úžasný, je to skvělý rapper, má hezky hlas. Ale teď už je to jedno, není tu" řekl a rozbrečel se.

Já šel k němu a objal ho. Musím mu ho vrátit. I kdyby to znamenalo že skoro umřu, vrátím jim ho.

.........

Už je to týden, týden hledám způsob jak ho vrátit zpět. Nic nemůžu najít, vůbec nic. Nakonec jsem to na chvilku odložil a šel si lehnout. Kouknu se co dělá Marcus doma.

.....

Martinus

Když jsem se vzbudil tak jsem hned vyběhl z pokoje. Běžel jsem za tou ránou co jsem slyšel. Bylo to z Marcusova pokoje. Otevřel jsem dveře a naskytl se mi pohled na Marcuse jak leží na zemi. Honem jsem zavolal záchranku. Potom jsem si k němu klekl a držel ho za ruku.

Co myslíte? Co bude s Marcusem?


Two bodies, one soul (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat